۱
plusresetminus
آنچه قلب ها را به درد می آورد انفعال دولت در مسائل فرهنگی و هم صدایی با گروه های تبلیغاتی دشمن خصوصا در حوزه عفاف و حجاب و بی توجهی به رواج پوشش،ورود مد و الگوهای فرهنگی غربی است.
انفعال دولت در مسائل فرهنگی قلب ها را به درد می آورد/ مسئولان برای بازیابی هویت حقیقی زن و مرد ایرانی اسلامی چه اقدامی داشته‌اند؟
به گزارش جهانبین نیوز؛ بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در آستانه ورود به هفته عفاف و حجاب با صدور بیانیه‌ای مطالباتی را از مسئولین درخصوص مسائل فرهنگی مطرح کرده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

خواهران عزیر و دختران من! اعتقادم این است که اگر در بخشی از جامعه اسلامی- چه در ایران و چه در بعضی کشورهای دیگر نسبت به زن مسلمان، کوتاهی هایی صورت می گیرد قدری تقصیر مردان و قدری هم تقصیر خود بانوان است چون آن کسی که باید شأن اسلامی زن را بشناسد و از آن دفاع کند، در درجه ی اول خود بانوان هستند.باید بدانند که خدا و قرآن و اسلام،درباره آن ها چه قضاوتی دارد از آن ها چه می خواهد، مسئولیت آن ها را چه چیزی معین می کند و از آنچه که اسلام فرموده و خواسته،دفاع کنند. «امام خامنه ای مدظله العالی» (بیانات در دیدار مدیران صدا و سیما15/11/1381)

با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، در آستانه ورود به هفته عفاف و حجاب برآن شدیم تا مطالباتی از مسئولین مرتبط با امور داشته باشیم.

بانوان خود باید شأن اسلامی زن مسلمان که امروزه با شبیخون فرهنگی دچار کاستی شده است را بازیابی کنند چراکه عفاف و حجاب از اصیل ترین مشخصه های زنان و مردان ایرانِ اسلامی است لذا انتظار از مسئولین پیاده سازی اصول ایرانی اسلامی در قوانین مربوط به بانوان و جلوگیری از اجرای برنامه ها و دستورالعمل های فرهنگ غربی در کشور است که البته غفلت،تساهل و تسامح مسئولین اجرایی کشور در گسترش این جنگ فرهنگی قابل تامل است.

و آنچه قلب ها را به درد می آورد انفعال دولت در مسائل فرهنگی و هم صدایی با گروه های تبلیغاتی دشمن خصوصا در حوزه عفاف و حجاب و بی توجهی به رواج پوشش،ورود مد و الگوهای فرهنگی غربی است.

دشمن در این جنگ نرم و ناتوی فرهنگی، با استفاده از ابزار الکترونیکی ومجازی مثل شبکه های اجتماعی، سایت ها، وبلاگ ها، مولف های فرهنگی جامعه از جمله عفاف و حجاب،خانواده و شخصیت زن را هدف قرار داده است.

متاسفانه مشاهده می شود عدم توجه لازم به نگاه و ایده های اسلام در حیطه عفاف و حجاب،ترویج قوانین نوساخته و ناقص غربی در کشور را به دنبال داشته است.

فلذا مطالبه ما زنان، مردان و دانشجویان ایرانِ اسلامی از سرکار خانم معصومه ابتکار، معاون محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده این است که به سوالات ذیل به صورت شفاف پاسخ دهند:

در دوره مسئولیت جنابعالی در این سمت چه اقدامات ارزشمندی در حوزه عفاف و حجاب صورت گرفته است؟

کدامیک از قوانینِ کامل و پر مغز اسلام در این حیطه را به اجرا در آوره اید؟

آیا تاکنون هیچ گونه حمایتی از طراحان  و تو لیدکنندگان پوشش اسلامی که منجر به بهبود وضعیت پوشش موجود در جامعه شده باشد به عمل آمده است؟

با توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی ازکارخانه هایی مانند کارخانه حجاب شهرکرد که در راستای تولید حجاب برتر (چادر) فعالیت می نماید چه حمایتی کرده اید؟

آیا از فعالیت سالن ها و طراحان مد غربی که در کشور به شدت فعال می باشند جلوگیری کرده اید؟

برای بهبود وضعیت عفاف و حجاب و بازیابی هویت حقیقی زن و مرد ایرانی اسلامی چه اقدامی داشته اید؟

آیا در زمینه اشتغال زایی بانوان به خصوص زنان سرپرست خانواده اقدامی داشته اید؟

آیا تاکنون  در زمینه هنری و ساخت فیلم و برنامه هایی که در جهت ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در زمینه عفاف و حجاب بوده باشد اقدامی صورت گرفته است؟

آیا برای اصلاح پوشش مناسب بانوان در محل کار تدبیر و اقدامی داشته اید؟

بیان بفرمایید جهت حضور زنان در ورزشگاهها و مجامع مردانه چه هدفی را دنبال می نمایید؟ و اصرار بر پیگیری آن چه لزومی دارد؟

و در ادامه مطالبه ما از جناب آقای جهرمی وزیر محترم ارتباطات این است که نسبت به بستن صفحات و کانال های که دارای محتوای مخرب، مسموم و مستهجن در شبکه های اجتماعی است، اقدام  و با نظارت بیشتر از هرگونه فعالیت آن ها جلوگیری شود.

 در پایان از ریاست محترم  قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در خواست داریم به عنوان مدعی العموم با جدیت و حساسیت در شناسایی و برخورد قاطعانه قضائی با عاملان رواج بی اخلاقی و گسترش بی بندوباری و مروجان پوشش های ضداسلامی اقدام و در جهت سامان دهی وضعیت عفاف و حجاب و برچیده شدن زمینه های ایجاد فساد با ممانعت از تولید لباس، پوشاک و الگوهای غربی تدبیر لازم صورت گرفته و نسبت به حمایت از تولید کالاهای داخلی متناسب با اصالت ملّی و مذهبی جهت حفظ کرامت و جایگاه بانوان فرهیخته ایرانی  زمینه سازی اساسی انجام شود.

بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۴۲:۰۷

12 Jul 2020