۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۴۴۹۸۰

مسئولان و خانواده ها به معضل گسترش بي‌حجابي توجه بيشتري داشته باشند

امام جمعه لردگان، با انتقاد از گسترش بدحجابي و بي‌حجابي در جامعه گفت: مسئولان بايد به معضل گسترش بي‌حجابي توجه بيشتري داشته باشند.
مسئولان و خانواده ها به معضل گسترش بي‌حجابي توجه بيشتري داشته باشند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر لردگان به برنامه‌هاي غرب و دشمنان اسلام در تغيير سبک زندگي ايرانيان اشاره کرد و ادامه داد: تغيير افکار مردم براي جهت دهي رفتار آنها بر مبناي ارزش‌هاي غربي و غير ديني و غير اسلامي محوري ترين سياست آنها در ايران است.
حجت الاسلام  تاج زاد با اشاره به روز عفاف و حجاب تصريح کرد: بايد به مسئله حجاب و عفاف بيش از اينها توجه شود و همه خانواده‌ها بايد به معضل بدحجابي توجه کنند.
امام جمعه  لردگان عنوان کرد: حجاب يک ضرورت مهم است که امروز دشمنان آن را نشانه رفته‌اند. دشمنان با استفاده از ابزارهاي مختلف مانند ماهواره بي حجابي و بي‌عفتي را ترويج مي‌دهند.
 
وي با اشاره روزنامه الشرق الاوسط در كاريكاتورى موهن با هتك حرمت مرجع عاليقدر شيعه، آيت‌الله العظمى سيستانى، اوج عداوت و وقاحت خود را نشان داد گفت: از زمانى كه اين كاريكاتور منتشر گرديد طوفان مخالفت درفضاى مجازى و در خيابان‌هاى عراق و كشورهاى ديگر برخاست تا آن‌جا كه مسؤولان اين روزنامه در يك عقب‌نشينى آشكار، آن تصوير را از سايت خودحذف كرده و اعلام كردند تصوير موجود در كاريكاتور خطاب به دخالت‌هاى ايران بوده و قصدى براى اهانت به آيت‌الله سيستانى نبوده است.
 
تاج زاد افزود: گمان كرده‌اند انتشار اين كاريكاتور ازسوى نشريه‌اى كه به‌عنوان بلندگوى آل سعود شهرت دارد، بذر اختلاف و تفرقه و اتهام‌زنى بين شيعه و سنى را خواهد كاشت و آتش فتنه‌هاى مذهبى را شعله‌ورخواهد ساخت. در حالى كه نشر اين كاريكاتور از سوى همه اقوام و پيروان مذاهب مختلف محكوم شده است.
 
امام جمعه لردگان بيان داشت: اقدام احمقانه اخير بايد درس عبرت براى برخى دولتمردان باشد كه دچار ساده‌انديشى نشوند و دل به وعده‌هاى آل سعود كه وليده‌ى صهيونيسم هستند ندهند.
 
انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۳۱:۱۳

10 Jul 2020