۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
کد مطلب : ۴۴۹۷۴

جولان کرونا در شهرستان بروجن/ روزانه 10 نفر به کووید 19 مبتلا می‌شوند

با مثبت اعلام شدن نتیجه تست 22 مورد مشکوک شناسایی شده طی 48 ساعت گذشته، شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان بروجن به 203 نفر رسید.
جولان کرونا در شهرستان بروجن/ روزانه 10 نفر به کووید 19 مبتلا می‌شوند
به گزارش جهانبین نیوز؛ از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری از 1678 مورد مشکوک در بروجن نمونه‌گیری شده که نتیجه تست 1412 نفر منفی بوده است.

با مثبت اعلام شدن نتیجه تست 22 مورد مشکوک شناسایی شده طی 48 ساعت گذشته، شمار افراد مبتلا به این بیماری ویروسی به 203 نفر رسیده است.

با تلاش کادر بهداشت و درمان 1405 نفر بهبود یافته و هم‌اکنون 10 نفر در بخش کرونای بیمارستان ولی‌عصر (عج) بروجن بستری می‌باشند.

بررسی نتایج یک نظرسنجی در شهرستان بروجن نشان می‌دهد 80 درصد مردم از ابتلای خود و خانواده‌شان به ویروس کرونا نگران بوده و 2 درصد نیز اعتقادی به این بیماری ویروسی ندارند.

به‌رغم وجود این نگرانی اما بی‌توجهی به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، عدم استفاده از ماسک بهداشتی، برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و مراسم‌های شادی و عزا عمده دلیل شیوع کووید 19 عنوان شده است.

به گفته متخصصان دارو و واکسن تائید شده برای درمان بیماری کرونا وجود ندارد و تنها رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در این زمینه می‌تواند مؤثر باشد.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۱۵:۱۷

9 Jul 2020