۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۴۴۹۵۸
یک کارشناس سیاسی؛

با شعار مشکلات مردم حل نمي شود

غلامرضا امیدزاده یکی از کارشناسان سیاسی گفت:مهمترين هدف انقلاب اسلامي خدمت رساني به مردم است، با شعار گفتن مسئولين مشکلي از مردم حل نمي شود.
با شعار مشکلات مردم حل نمي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامرضا اميدزاره یکی از کارشناسان سیاسی گفت: بسيج شجره طيبه‌اي است که معمار کبير انقلاب اين شجره طيبه را چنان معماري کردند که آثار و برکات آن در گوشه کشور متجلي است.

اميدزاده بزرگ‌ترين مأموريت امروز بسيج را خدمت‌رساني به مردم دانست و گفت: حضور خالصانه نيروهاي بسيج در حوادث مختلف طبيعي همچون سيل و زلزله که نيروهاي بسيجي بي‌درنگ در مناطق حادثه‌ديده، حاضرشده و جان برکف به امداد هم‌وطنان آسيب‌ديده پرداختند و اين روزها ها براي مقابله با ويروس منحوس کرونا در خط مقدم ايستادند.

وي ضمن گلايه از مسئولين که فقط شعار مي دهند و در عمل هيچ اقدامي انجام نمي دهند و اين روزها تمام ذکر و هوششان همانند ظريف به برجام خيره شد افزود:مهمترين هدف انقلاب اسلامي خدمت رساني به مردم است با شعار گفتن مسئولين هم مشکلي از مردم حل نمي شود.

امید زاده بيان کرد: دولتي بايد راس کار باشد که گره گشا باشد نه همانند دولت فعلي که فقط وعده مي دهد و روز به روز اوضاع اقتصادي و معيشتي مردم بدتر مي شود.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۲۷:۰۶

6 Jul 2020