کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک کارشناس سیاسی؛

با شعار مشکلات مردم حل نمي شود

16 تير 1399 ساعت 12:33

غلامرضا امیدزاده یکی از کارشناسان سیاسی گفت:مهمترين هدف انقلاب اسلامي خدمت رساني به مردم است، با شعار گفتن مسئولين مشکلي از مردم حل نمي شود.


به گزارش جهانبين نيوز؛ غلامرضا اميدزاره یکی از کارشناسان سیاسی گفت: بسيج شجره طيبه‌اي است که معمار کبير انقلاب اين شجره طيبه را چنان معماري کردند که آثار و برکات آن در گوشه کشور متجلي است.

اميدزاده بزرگ‌ترين مأموريت امروز بسيج را خدمت‌رساني به مردم دانست و گفت: حضور خالصانه نيروهاي بسيج در حوادث مختلف طبيعي همچون سيل و زلزله که نيروهاي بسيجي بي‌درنگ در مناطق حادثه‌ديده، حاضرشده و جان برکف به امداد هم‌وطنان آسيب‌ديده پرداختند و اين روزها ها براي مقابله با ويروس منحوس کرونا در خط مقدم ايستادند.

وي ضمن گلايه از مسئولين که فقط شعار مي دهند و در عمل هيچ اقدامي انجام نمي دهند و اين روزها تمام ذکر و هوششان همانند ظريف به برجام خيره شد افزود:مهمترين هدف انقلاب اسلامي خدمت رساني به مردم است با شعار گفتن مسئولين هم مشکلي از مردم حل نمي شود.

امید زاده بيان کرد: دولتي بايد راس کار باشد که گره گشا باشد نه همانند دولت فعلي که فقط وعده مي دهد و روز به روز اوضاع اقتصادي و معيشتي مردم بدتر مي شود.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 44958

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44958/شعار-مشکلات-مردم-حل-نمي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir