کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری:

باسکول‌های وسایل نقلیه چرخ‌دار جاده‌ای آزمون می‌شوند/ برخورد با واحدهای متخلف

16 تير 1399 ساعت 8:48

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: تاكنون تعداد 50 باسکول وسایل نقلیه چرخ‌دار جاده‌ای در شهرستان‌های این استان مورد بازدید و آزمون قرار گرفته است و چنانچه صاحبان باسکول‌ها اقدامی در این زمینه نداشته باشند با آن‌ها برخورد خواهد شد.


عبدالله نظری مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: آزمون باسکول‌های وسایل نقلیه چرخ‌دار جاده‌ای مشمول مقررات استاندارد اجباری است.

وی با بیان اینکه از ابتداي سال‌جاری تاكنون تعداد 50 باسکول وسایل نقلیه چرخ‌دار جاده‌ای در شهرستان‌های این استان مورد بازدید و آزمون قرار گرفته تاکید کرد: به صاحبان باسکول‌های وسایل نقلیه چرخ‌دار جاده‌ای غیراستاندارد، مهلت تعمیر و رفع نقص داده می‌شود و چنانچه در آزمون مجدد، این باسکول‌ها با استاندارد مطابقت داشت گواهی تاییدیه صادر می‌شود، درغیراین‌صورت براساس قوانین و مقررات، با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد.

نظری در پایان با بیان اینکه این اقدام در راستای صیانت از حقوق شهروندان اجرا می‌شود، افزود: باسکول‌ها در مراحل نصب شدن (آزمون اولیه)، آزمون سنواتی و پس از تعمیر مورد بازبینی و آزمون قرار گرفته و زمانی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند که صحت عملکرد آن‌ها مورد تایید باشد.

انتهای پیام/1026ج
 


کد مطلب: 44950

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44950/باسکول-های-وسایل-نقلیه-چرخ-دار-جاده-ای-آزمون-می-شوند-برخورد-واحدهای-متخلف

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir