۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۴۹۴۶
تذکر امام جمعه شهر اردل به مسئولين راه و شهرسازي؛

طرح اجراي حکم تخريب باغات شهر اردل اشتباه است

طرح اجراي حکم تخريب باغات شهر اردل در اين شرايط نامناسب اقتصادي و معيشتي مردم اشتباه است چه رسد به اجراي آن و اي کاش ميگفتند اين حرکت در اين وضع کنوني، چه خدمتي به انقلاب است.
طرح اجراي حکم تخريب باغات شهر اردل اشتباه است
حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در پيامي به پايگاه خبري تحليلي جهانبین نیوز  ضمن گلايه از مسئولين  راه و شهرسازي  شهرستان  اردل نوشت: متاسفانه هر از چند گاهي، شاهد اقدامات برخي از دستگاه ها هستيم ،که نميشود گفت با منطق انقلاب و مشي و سفارشات امامين انقلاب فاصله دارد ،که اساسا در جهت ديگري است...همه پشتوانه اين انقلاب مقدس، همين اعتماد و همراهي و دلبستگي مردم است، که اين سرمايه را به نام قانون و  حفظ بيت المال و عدم درک درست شرايط کشور و مردم،  تضعيف ميکنند...مدتها بحث اجراي حکم تخريب باغات شهر اردل مطرح است، که بنظرم، در اين شرايط نامناسب اقتصادي و معيشتي، طرح آن اشتباه است چه رسد به اجراي آن... و اي کاش ميگفتند اين حرکت در اين وضع کنوني، چه خدمتي به انقلاب است.

وی تصریح کرد: از بزرگان استان، نماينده محترم شهرستان در مجلس درخواست دارم، با توجه به وضعيت امروز مردم، درجهت توقف اجراي اين حکم ورود کنند.

حجت الاسلام بهرامی گفت: خيلي گلايه منديم از اين نوع دستگاه ها که به بهانه وجود برخي نارضايتي ها ي عمومي، طرحهاي مهم مردم را عملا متوقف، اما آنجا که منفعت خود اين دستگاه ها ست، تحت هر شرايطي، و با فشار و استفاده از قوه قهريه و بدون ملاحظه حال و روز مردم و آثار و تبعات بد اين اقدامات، و بروز تنشهاي اجتماعي و گاها اختلافات خانوادگي، بر گرفتن حق خود و اجراي خواسته خود پافشاري مي‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: اين حقير به عنوان خادمي کوچک در محضر اين مردم ، از دستگاه قضا و خصوصا از مسکن و شهرسازي ميخواهم، باتوجه با اوضاع بد مردم اين منطقه  و بيکاري بالا، واز طرفي وجود انگيزه هاي ناپاک، در ايجاد نارضايتي هاي اجتماعي نسبت به انقلاب و نظام، و تلاش دشمنان اين ملت در ايجاد زمينه هاي آشوب هاي اجتماعي،  فعلا مسئله اجراي اين حکم متوقف گردد...واز دستگاه بازرسي درخواست دارم ،با ملاحظه وضع موجود مردم و حساسيت امروز کشور، اجراي اين حکم را به تاخير اندازد.. اميد دارم با همکاري و همفکري مردم و همراهي بيشتر مسئولان در آينده بتوان اين مسئله رو حل کرد...ونبايد از ياد ببريم که همين مردم ولي وصاحب نعمت ما هستند.

حجت الاسلام بهرامی  خاطر نشان کرد: حال بايد ببينيم مسئولين شهرسازي بازهم خواهان  اجراي اين حکم هستند يا اينکه از اجراي آن صرف نظر ميکنند البته در دولت تدبير تا کنون شاهد بي رحمي ها بوديم تا ببينيم آيا اين بي رحمي ها نصيب مردم محروم شهر اردل هم خواهد شد يا خير؟!

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۴۷:۵۶

5 Jul 2020