کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جولان مجدد کرونا ویروس/

مردم چهارمحال و بختیاری رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند

13 تير 1399 ساعت 15:06

اگر ما مسائل بهداشتی را رعایت نکنیم و ماسک نزنیم ممکن است کس دیگری را مبتلا کنیم و اگر ما فردی را مبتلا به ویروس کنیم حق الناس کرده ایم پس مواظب باشیم حقی بر گردن ما نماند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ ائمه جمعه این هفته در خطبه های خود مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی ملزم کرده و از مسئولین خواستند برای مهار کردن این ویروس تا جای امکان  مردم را به رعایت نکات بهداشتی ملزم کنند.
 
اگر مسائل بهداشتی را رعایت کنیم نتیجه را می بینیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام  خطیب جمعه شهرکرد در خطبه های این هفته نماز جمعه با تاکید بر اینکه نقش ما در مهار کردن این ویروس بسیار مهم است خاطر نشان کرد: اگر مسائل بهداشتی را رعایت کنیم نتیجه را می بینیم.

کرونا ویروس مجددا" جولان می دهد

خطیب جمعه شهرکرد در بخش دیگر از سخنان خود به مسئله حاد کرونا ویروس نیز اشاره کرد و گفت: کرونا ویروس مجددا" دارد جولان می دهد و لازم است همگی دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنیم.
وی با تاکید بر اینکه نقش ما در مهار کردن این ویروس بسیار مهم است خاطر نشان کرد: اگر مسائل بهداشتی را رعایت کنیم نتیجه را می بینیم.

حجت الاسلام نکونام با اذعان بر اینکه اگر ما مسائل بهداشتی را رعایت نکنیم و ماسک نزنیم ممکن است کس دیگری را مبتلا کنیم بیان داشت: اگر ما فردی را مبتلا به ویروس کنیم حق الناس کرده ایم پس مواظب باشیم حقی بر گردن ما نماند.

وی از مسئولین خواست که همه نکات دستور العمل های بهداشتی را خودشان رعایت کنند که مردم نیز از آن ها الگو بگیرند.

شهرداران و دهیاران به دور از مسائل حاشیه ای خدمت کنند

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه شهرداری ها و دهیاری نقش مهمی در شهر و روستا دارند بیان داشت: شهرداران و دهیاران باید به دور از هرگونه جناح بازی ، منفعت طلبی و ... در خدمت مردم بوده و برای آن ها کار کنند .

حجت الاسلام و المسلمین نکونام همچنین به پایان دهه کرامت نیز اشاره کرد و گفت: در دهه کرامت همه اقشار مردم سعی کردند نقش تبیین خاندان کرامت را نشان دهند.

وی به مسئله امامت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: نقش امامت بسیار مهم است و خداوند تبارک و تعالی بر سر ما منت گذاشته  پیامبر و بعد از آن امامت را به ما سپرده است.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه امامت یک امر ویژه است که خداوند  به اولیا ادا کرده تا به برکت امامت توحید به معنای واقعی شکل گیرد گفت:  اسم پرودگار به شرطی حفظ می شود که از طریق امامت توحید شکل گیرد توحید اساسش به برکت امامت و دین اساسش امت است .

وی با اذعان بر اینکه خداوند به برکت ولایت فقیه عزت بزرگی را به ایران اسلامی داده است گفت: همه جهان نگاه ویژه ای به ایران اسلامی دارند.

خداوند به ایران اسلامی ما عزت بخشیده است

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه امام مایه عزت و دشمنان اسلام ذلت هستند عنوان کرد: دشمنان ما امروز انواع ستم ها را روا داشته اند از تبعیض نژادی گرفته تا تبعیض اقتصادی و همین امر موجب شده دشمنان ما حتی گرفتار مسائل داخلی نیز بشوند.

  خطیب جمعه شهرکرد  به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت :  روز قلم ، روز مالیات  مسائل مهم در اقتصاد،  روز ادبیات کودک و نوجوان و روز شهرداری و دهیاری مناسبت های هفته پیش رو است.
 
 
رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي وظيفه همگاني است/ بهبود اشتغال و معيشت مردم انتظار مردم از مجلس يازدهم است

امام جمعه موقت لردگان گفت: بارگاه ملکوتي امام هشتم (ع) فرصتي الهي براي همه ايرانيان در رسيدن به سعادت و کمال است و زيارت امام رضا (ع) مايه خير و برکت و غفران و رحمت است که هر چه انسان آن امام رئوف را زيارت کند باز هم کم است.
 
حجت الاسلام و المسلمين  حسين قاسم پور در خطبه‌هاي پيام جمعه اين هفته ضمن  تبريک ميلاد با سعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: بارگاه ملکوتي امام هشتم (ع) فرصتي الهي براي همه ايرانيان در رسيدن به سعادت و کمال است و زيارت امام رضا (ع) مايه خير و برکت و غفران و رحمت است که هر چه انسان آن امام رئوف را زيارت کند باز هم کم است.

امام جمعه موقت شهر لردگان  در بخش ديگر سخنان خود گفت: رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي صادره از ستاد مقابله با کرونا وظيفه همگاني است و مردم بايد نسبت به اين مهم توجه جدي داشته باشند.

قاسمپور افزود:  چهار ماه از شيوع کرونا سپري مي شود و در اين مدت مسوولان اجرايي، ستادهاي مردمي، سپاه، بسيج، هيات هاي مذهبي و مساجد انسجام يکپارچه را در مقابله با اين ويروس شکل داده اند اما مردم بايد مراقبت ها را بيشتر کنند.

وي اضافه کرد: اکنون شيوع و ابتلا به اين ويروس به ويژه در مراسم هاي عروسي گزارش مي شود که نياز است پروتکل هاي بهداشتي به طور کامل رعايت شود.

وي با بيان اينکه گراني موجب نارضايتي مردم شده است، گفت: امروزه گراني در بازار خودرو، مسکن و اقلام مصرفي مردم را ناراحت کرده است هر چند مسوولان تلاش و زحمات لازم را در کنترل اين وضعيت و بهبودي شرايط مي کنند اما نياز به مديريت هاي قوي تر در اين حوزه است.

خطيب جمعه اين هفته خطاب به نمايندگان مجلس در سراسر کشور خصوصا استان و شهرستان گفت: هر خدمتي که براي مردم انجام دهيد ذخيره اي است براي آخرت  و خواستار بهبود اوضاع اقتصاد و معيشت، مردم  از نمايندگان مجلس يازدهم شد .
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 44936

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44936/مردم-چهارمحال-بختیاری-رعایت-پروتکل-های-بهداشتی-جدی-بگیرند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir