کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت لردگان:

رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي وظيفه همگاني است/ بهبود اشتغال و معيشت مردم انتظار مردم از مجلس يازدهم است

13 تير 1399 ساعت 14:39

امام جمعه موقت لردگان گفت: بارگاه ملکوتي امام هشتم (ع) فرصتي الهي براي همه ايرانيان در رسيدن به سعادت و کمال است و زيارت امام رضا (ع) مايه خير و برکت و غفران و رحمت است که هر چه انسان آن امام رئوف را زيارت کند باز هم کم است.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمين  حسين قاسم پور در خطبه‌هاي پيام جمعه اين هفته ضمن  تبريک ميلاد با سعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: بارگاه ملکوتي امام هشتم (ع) فرصتي الهي براي همه ايرانيان در رسيدن به سعادت و کمال است و زيارت امام رضا (ع) مايه خير و برکت و غفران و رحمت است که هر چه انسان آن امام رئوف را زيارت کند باز هم کم است.

امام جمعه موقت شهر لردگان  در بخش ديگر سخنان خود گفت: رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي صادره از ستاد مقابله با کرونا وظيفه همگاني است و مردم بايد نسبت به اين مهم توجه جدي داشته باشند.
قاسمپور افزود:  چهار ماه از شيوع کرونا سپري مي شود و در اين مدت مسوولان اجرايي، ستادهاي مردمي، سپاه، بسيج، هيات هاي مذهبي و مساجد انسجام يکپارچه را در مقابله با اين ويروس شکل داده اند اما مردم بايد مراقبت ها را بيشتر کنند.

وي اضافه کرد: اکنون شيوع و ابتلا به اين ويروس به ويژه در مراسم هاي عروسي گزارش مي شود که نياز است پروتکل هاي بهداشتي به طور کامل رعايت شود.

وي با بيان اينکه گراني موجب نارضايتي مردم شده است، گفت: امروزه گراني در بازار خودرو، مسکن و اقلام مصرفي مردم را ناراحت کرده است هر چند مسوولان تلاش و زحمات لازم را در کنترل اين وضعيت و بهبودي شرايط مي کنند اما نياز به مديريت هاي قوي تر در اين حوزه است.

خطيب جمعه اين هفته خطاب به نمايندگان مجلس در سراسر کشور خصوصا استان و شهرستان گفت: هر خدمتي که براي مردم انجام دهيد ذخيره اي است براي آخرت  و خواستار بهبود اوضاع اقتصاد و معيشت، مردم  از نمايندگان مجلس يازدهم شد .
 
انتهاي پيام/630 ل


کد مطلب: 44935

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44935/رعايت-پروتکل-هاي-بهداشتي-وظيفه-همگاني-بهبود-اشتغال-معيشت-مردم-انتظار-مجلس-يازدهم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir