کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه فارسان؛

امريکا جنايات خود را در قالب‌هاي جذاب هنري، تحليل‌ها و روايت‌هاي خاص ارائه مي‌کنند

13 تير 1399 ساعت 14:55

امام جمعه فارسان گفت: امریکا براي انحراف افکار عمومي دنيا، با استفاده از امپراتوري رسانه‌اي که در اختياردارند، جنايات خود را در قالب‌هاي جذاب هنري، تحليل‌ها و روايت‌هاي خاص، با سانسور و يا خبرسازي ارائه مي‌کنند؛ که خود اين عمل يکي از موارد نقض حقوق انسان‌هاست


حجت‌الاسلام محسن ملک پودر در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز  گفت: روزهاي ماه تير پر است از ظلم و ستمي که آمريکا به مردم و نظام اسلامي ايران کرده است. از ترور رهبر معظم انقلاب و شهيد محراب آيت‌الله صدوقي و انفجار حزب جمهوري اسلامي بگيريد تا ساقط کردن هواپيماي مسافربري.
 
وي افزود: جنگي که انقلاب اسلامي با استکبار جهاني دارد جنگي ريشه‌اي، تمدني و بنيادين است؛ و چون هدف بزرگي را دنبال مي‌کند قطعاً مبارزه‌اي طولاني‌تر و سخت‌تر را بايد تحمل کند و البته آنچه در اين مبارزه به دست مي‌آورد گسترده‌تر و عظيم خواهد بود.
 
وي تصريح کرد: ايران اسلامي دوره‌هاي مختلفي از مبارزه را با استکبار جهاني و به‌خصوص آمريکاي جنايتکار طي کرده است و از همه آن‌ها ولو باتحمل فشارها و سختي‌ها به‌خوبي و سربلند بيرون آمده است. (خوب است ليستي از جنايات آمريکا که از سال ۱۳۲۰ تا امروز نسبت به مردم ايران اعمال کرده تهيه شود تا گستردگي و تنوع آن جلو چشم باشد) مي‌توانيم جوهره و حقيقت تمدن غرب را با رصدِ حقوق بشر در آمريکا ببينيم.
 
وي عنوان داشت: تلاش آمريکا براي مشروعيت بخشيدن به دولت جعلي و نامشروع صهيونيستي و حمايت تمام‌قد از آن و در مقابل، سرکوب و اخراج ملت مظلوم فلسطين و تصرف غاصبانه سرزمين آنان يک نمونه از عدالت و رعايت حقوق بشر آمريکائي است.
 
وي اظهار داشت: ترور مبارزان و آزاديخواهان، کشتار زنان و کودکان بي‌پناه، اشغالگري و بي‌خانمان کردن انسان‌هاي بي‌گناه، تشکيل و آموزش و تجهيز گروه‌هاي خون‌ريز و سفاک مثل داعش و القاعده و النصره و ده‌ها جنايت ديگر در سراسر دنيا؛ اسمش شده است حقوق بشر و حمايت از صلح جهاني البته از نوع آمريکائي آن.
 
امام‌جمعه فارسان گفت: خوب است به آماري که مراکز معتبر، مجاز به نشر آن‌ها هستند مراجعه‌اي داشته باشيد تا به عمق فاجعه‌اي به اسم حقوق بشر آمريکائي پي ببريد. مثلاً در هر ۲۸ دقيقه يک سياه‌پوست در آمريکا کشته مى‏شود.
 
وي بيان داشت: آيا نقطه‌اي از عالم را سراغ داريد که از جنايت‌ها و دخالت‌هاي مستقيم آمريکا و يا غيرمستقيم و نيابتي از طرف آمريکا در اين ۷۵ سالي که به‌عنوان ابرقدرت شناخته مي‌شود سالم مانده باشد؟ فقط کشتار دو جنگ جهاني که نتيجه‌اش ابرقدرتي آمريکا بود را ببينيد! فقط در نيمه دوم قرن بيستم نزديک به صد کودتاي نظامي براي براندازي حکومت‌ها طراحي و هدايت کرده است.
 
وي افزود: براي انحراف افکار عمومي دنيا، با استفاده از امپراتوري رسانه‌اي که در اختياردارند، جنايات خود را در قالب‌هاي جذاب هنري، تحليل‌ها و روايت‌هاي خاص، با سانسور و يا خبرسازي ارائه مي‌کنند؛ که خود اين عمل يکي از موارد نقض حقوق انسان‌هاست؛ و برجسته‏ترين مصداق نقض حقوق بشر در جهان و منطقه حمايت از رژيم خبيث، پليد، جنايتکار و تروريستِ صهيونيستي است.
 
وي تصريح کرد: پرداختن به حقوق بشر آمريکائي و اتفاقاتي که در سطح جهان، درون آمريکا، منطقه و ايران با همين اسم مي‌افتد وقت موسعي را مي‌طلبد؛ اما آنچه مسلم است اين است که جامعه آمريکا بيشترين آسيب را از ليبراليسم غربي ديده و مي‌بينند که جاي اين بحث هم خالي است.


کد مطلب: 44933

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44933/امريکا-جنايات-خود-قالب-هاي-جذاب-هنري-تحليل-ها-روايت-هاي-خاص-ارائه-مي-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir