کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خوئینی‌ها آدرس غط داد/ دولت با بدترین تدابیر،کشور را اداره می‌کند

10 تير 1399 ساعت 19:24

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متأسفانه «موسوی خوئینی‌ها» به جای آنکه انگشت اتهام را به سوی آمریکا و هواداران آن نشانه رود، آدرس غلط داده است.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ محسن رضایی امروز در سومین نشست هم اندیشی کارگروه‌های بیانیه گام دوم انقلاب که در دبیرخانه مجمع تشخیص برگزار شد درباره نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب، گفت: خوئینی‌ها، خوب می‌داند که اندیشه‌های غرب زده در دولت‌های گذشته و فعلی، چه آسیب‌هایی به فرهنگ و اقتصاد کشور وارد ساخته اند اما متأسفانه او به جای آنکه انگشت اتهام را به سوی آمریکا و هواداران آن نشانه رود، آدرس غلط داده است.

وی افزود: امروز از یک‌سو، آمریکا پس از به شهادت رساندن سردار بزرگ جبهه مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی، همچنان به فشار حداکثری خود به ملت ایران ادامه می‌دهد و از سوی دیگر، دولتِ منتسب به طیف سیاسیِ خوئینی‌ها، با ناکارآمدی و با بدترین تدابیر، کشور را اداره می‌کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: سیاست‌های لیبرالی این دولت، پول ملی را از خاصیت انداخته و فشار اقتصادی را بر زندگی مردم، مضاعف کرده است. صداقت سیاسی، حکم می‌کرد که پس از شکست برجام، طرفداران مذاکره با آمریکا از ملت ایران عذرخواهی کنند.

رضایی گفت: انصاف، اقتضا می‌کرد که خوئینی‌ها با آن سابقه ضد آمریکایی، پس از سال‌ها سکوت، امروز در کنار مقام معظم رهبری قرار می‌گرفت و درباره نتایج فاجعه بارِ حاکمیت تفکر آمریکایی در اداره کشور در دولت‌های گذشته و فعلی، سخن می‌گفت و مصرانه از معظم له تقاضا می‌کرد که بر افکارِ آمریکایی در اداره کشور، خط بطلان بکشند تا بساط سرابِ فریبنده غرب زدگان در کشور برای همیشه، جمع شود.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 44921

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44921/خوئینی-ها-آدرس-غط-دولت-بدترین-تدابیر-کشور-اداره-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir