۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۴۴۸۹۶
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

آمریکا مظهر نژادپرستی، استثمار جهانی و کشتار است

حجت الاسلام‌محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و‌بختیاری گفت: آمریکا مظهر نژادپرستی، استثمار جهانی و کشتار است و تمام این حوادث و اتفاقات زیر نظر مستقیم دولت منفور‌امریکا بوده است،که این چیزی جز رسوایی و نابودی استکبار جهانی نبوده است.
آمریکا مظهر نژادپرستی، استثمار جهانی و کشتار است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام‌محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و‌بختیاری ، به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی و گرامیداشت سالروز شهادت بهشتی و رحمان استکی، اظهار کرد:  
هر فردی که جمله ی انا لله و انا الیه راجعون شعارش باشد و تمام زندگی خود ، هدف، مسیر، حرکت، مقصد پروردکار باشد هرگز خسارت نمی بیند.

وی‌افزود: اگر چه به ظاهر ما با از دست دادن عزیزانی محروم می شویم از اندیشه ها ، تفکر و نقش افرینی هایی افرادی همچون شهید بهشتی ، اما این پروردگار است که این محرومیت را جبران می کند.

امام جمعه شهرکرد گفت:امریکا مظهر نژادپرستی، استثمار جهانی و کشتار است و تمام این حوادث و اتفاقات زیر نظر مستقیم دولت منفور‌امریکا بوده است،که این چیزی جز رسوایی و نابودی استکبار جهانی نبوده است.

حجت الاسلام‌ نکونام افزود: تداوم راه انقلاب و همچنین شهدا والا مقام ملزم به داشتن صبر، شکیبایی و ویروی از‌ولایت فقیه است.

وی بیان کرد: اکنون حراست از تمدن اسلامی، تداوم راه شهیدان و سعادت در نظام اسلامی نیازمند شناسایی موانع، ترسیم راهکار و پیروی از خط امام و شهدا است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: شهید بهشتی یک اندیشمند، متفکر در عرصه انقلاب و دستگاه قضا بود، که دشمن با شناسایی و ترور این عزیزان قصد ضربه زدن به انقلاب  را داشت.

امام جمعه شهرکرد بیان‌ کرد: ولایت فقیه به عنوان جهت دهنده ی مسیر انقلاب و محور و همچنین مغز متحرک نظام اسلامی باید کاملا معرفی شود.

وی افزود: امروزه افرادی با تشکیل برخی از احزاب و جناح ها، درصدد القای نقشی فراتر از جایگاه ولایت فقیه بوده و به دنبال کمرنگ کردن و صدمه زدن به جایگاه ولایت هستند که هیچگاه نمی توانند محاسبات غلط خود را در این جامعه اسلامی اجرا کنند.

حجت الاسلام‌ نکونام با اشاره به هفته قوه قضاییه ، از اقدامات مطلوب رئیس قوه قضاییه قدردانی کرد و گفت: با راه و روش صحیح در اصلاح امور و‌ عملکرد مناسب قوه قضاییه ، امید در دل مردم زنده شده است، لذا این روش نیاز است تداوم پیدا کند اگرچه که هنوز قوه قضا با جایگاه همتراز انقلا‌ب خود فاصله دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون دشمن همواره به دنیال اسیب رساندن به انقلاب و‌نظام جمهوری اسلامی بوده است، از کودتای نظامی تا جنگ نرم،از جنگ نرم تا تحریم ها،از قطعنامه ها تا تهدید علیه نظام جمهوری اسلامی، از مصادره تا غارت دارایی کشور، اما نظام اسلامی هم مثل همیشه مقتدرانه با پشتوانه ای مستحکم همچون مردم دشمنان و اهداف شوم ان هارا سرکوب کرد.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۱۶:۵۰

28 Jun 2020