۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۴۴۸۸۳
امام جمعه بروجن خطاب به دولت تدبیر و امید؛

یک سال باقیمانده را کار کنید تا حداقل یک خاطره خوش از دولت شما در ذهن مردم باقی بماند

حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه بروجن گفت: در حالی که 7 سال از برجام گذشته و چیزی عاید جمهوری اسلامی ایران نشده، امّا عده‌ای هنور از برجام و وفاداری به آن صحبت می‌کنند.
یک سال باقیمانده را کار کنید تا حداقل یک خاطره خوش از دولت شما در ذهن مردم باقی بماند
به گزارش جهانبین نیوز؛ امام جمعه بروجن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان، گفت: در اوایل انقلاب اسلامی منافقین مغزهای متفکر اسلامی را مورد هدف قرار داده تا مانع از شکل‌گیری تئوری‌پردازی در نظام اسلامی شده و کشور به سمت تحجر و تعصب‌ کشیده شود.
 
حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق افزود: شهیدان بهشتی و مطهری افراد مستعد و خوش‌فکری بودند که با این هدف شوم و با برنامه‌ریزی‌های کوردلانه منافقین از انقلاب اسلامی ایران گرفته شدند.
 
وی با تکریم مکارم اخلاقی و شخصیتی شهید بهشتی ادامه داد: با گذشت بیش از سه دهه از شهادت ایشان هر کدام از جملات این شهید والا مقام زیربنا و خط فکری برای دولتمردان و مسئولین کشور بحساب می‌آید.
 
خطیب جمعه شهر بروجن در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: در حالی که طی چند سال اخیر تأسیسات هسته‌ای کشورمان بارها توسط بازرسان آژانس بین‌المللی بازدید شده و راستی‌آزمایی صورت گرفته امّا رئیس آرژانتینی این آژانس همچنان به آمریکا خوش‌خدمتی کرده تا ایران را محدود نماید.
 
هراتی مطلق افزود: 7 سال از برجام گذشته و چیزی عاید جمهوری اسلامی ایران نشده امّا هنوز عده‌ای در داخل تمام کارها و برنامه ها را به آمریکا گره زده و با وجود صدور قطعنامه علیه ایران باز هم نمی‌فهمند و دَم از تعهد به برجام می‌زنند.
 
وی با بیان اینکه اگر در طول این 7 سال برروی داشته‌ها و منابع داخلی کار می‌شد امروز اوضا ع بهتری داشتم، خطاب به دولتمردان، تأکید کرد: یک سال باقیمانده را کار کنید تا حداقل یک خاطره خوش از دولت شما در ذهن مردم باقی بماند.
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۱۸:۲۳

26 Jun 2020