۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۴۴۸۷۹

توقیف 5 دستگاه خودروي متخلف و مزاحم در "شهرکرد"

رئیس پلیس امنیت عمومی از توقیف 5 دستگاه خودرو متخلف و مزاحم در شهرکرد خبر داد.
توقیف 5 دستگاه خودروي متخلف و مزاحم در "شهرکرد"
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ "اسکندر سعيدي"  رئیس پلیس امنیت عمومی اظهارداشت: به دنبال وصول گزارشات و شكايات متعدد مردمي مبني بر اين كه در ساعات پاياني شب تعدادي خودرو با تغيير در سيستم استاندارد خودرو، در سطح شهر شهركرد خصوصاً خيابانهاي کاشاني، مطهري و اميرکبير و مجتمع فن آوران اقدام به تيک آف، ايجاد آلودگي صوتي، کورس گذاشتن و دور دور نموده يا با توليد صداهاي ناهنجار براي اهالي ايجاد مزاحمت مي‌نمايند، نظر به اهميت موضوع مراتب به صورت ويژه در دستور كار عوامل پليس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی افزود: در همين راستا تعدادي از اين خودروهاي متخلف شناسايي و با هماهنگي قضايي طي چندين مرحله، 5 دستگاه از اين خودرو‌ها توقیف شدند.

وي بيان داشت: در ادامه با تحقیقات صورت گرفته واحد صنفی که سيستم موتور خودروها را بصورت غيرقانوني تغيير مي‌داد شناسايي و با هماهنگي قضايي بازرسي شد.

اين مقام انتظامي افزود: در بازرسي از اين واحد صنفي، تعدادي قطعات خودرويي غيرمجاز مانند اگزوز و سرسيلندر غيراستاندارد مخصوص تغيير در سيستم موتور كشف و اين واحد صنفي كه تخلف صنفي از توع تداخل صنفي نيز داشت، با حكم قضائي پلمپ شد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان افزود: اجرای اين طرح موجبات رضايتمندي شهروندان و اهالي را فراهم نمود.

سرهنگ "سعيدي" با بيان اينكه ادامه اجراي طرح مذکور و شناسايي و توقيف ساير خودرو هاي متخلف و مزاحم در دستور کار پليس امنيت عمومي استان قرار دارد، از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف دراين خصوص موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۴۳:۱۸

25 Jun 2020