۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۴۴۸۷۲
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری:

گروه های بسیجی پیشگام جهاد محرومیت زدایی هستند

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری گفت: از ابتدای تشکیل بسیج سازندگی تا کنون اقدامات ارزشمندی در خصوص محرومیت زدایی انجام شده و گروه های جهادی در حوادث و بلایای طبیعی نخستین گروهی هستند که اعلام آمادگی کرده و خود را در صحنه حاضر می کنند.
گروه های بسیجی پیشگام جهاد محرومیت زدایی هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری در نشست با رئیس بسیج سازندگی کشور؛  اظهار کرد: حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی همواره یکی از رسالت های سپاه بوده است و در خصوص محرومیت زدایی سپاه و بسیج اقدامات لازم را انجام می دهند.

وی با اشاره به تداوم رزمایش های  کمک های مومنانه، افزود: ۲۸ میلیارد تومان تا کنون کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده و در اختبار نیارمندان قرار گرفت.

سردار اکبری یادآور شد: از ابتدای تشکیل بسیج سازندگی تا کنون اقدامات ارزشمندی در خصوص محرومیت زدایی انجام شده و گروه های جهادی در حوادث و بلایای طبیعی نخستین گروهی هستند که اعلام آمادگی کرده و خود را در صحنه حاضر می کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری گفت: حدود ۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی توسط گروه‌های بسیجی جمع‌آوری و در منطقه آسیب دیده سرپل ذهاب هزینه شد و همچنین در سال سیل سال گذشته نیز ۹۸ نیز حدود ۷ میلیاردتومان کمک نقدی و غیرنقدی برای مردم سیل‌زده شهرستان شوشتر در خوزستان جمع‌آوری شد.

وی در ادامه بیان کرد: چهارمحال و بختیاری محرومیت های بسیاری در زمینه های مختلفی دارد، لذا آمادگی خود را در راستای  راه‌اندازی قرارگاه نهضت جنبش تولید، به عرصه محرومیت زدایی با همکاری دستگاه های اجرایی اعلام می کند.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۵۲:۱۴

25 Jun 2020