۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۴۸۶۹
سرپرست اجرائیات شهرداری شهرکرد؛

برخورد بامتخلفین ساخت و ساز غیر‌مجاز در شهرکرد تشدید می‌شود‌

سرپرست واحد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری (اجرائیات)شهرداری شهرکرد گفت: برخورد با متخلفین‌ ساخت و ساز‌های غیرمجاز و مغایر با پروانه ساختمانی باجدیت هرچه تمام ادامه دارد.
برخورد بامتخلفین ساخت و ساز غیر‌مجاز در شهرکرد تشدید می‌شود‌
به گزارش جهانبین نیوز ؛ ولی‌الله شاهرخی‌فر سرپرست واحد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به بازدیدهای مستمر از ساخت و سازها گفت: حجم عمده ساخت و سازها بر مبنای پروانه ساختمانی انجام می‌گیرد که این امر با تدابیر حوزه‌های نظارتی محقق شده است و شهروندان تاکنون براساس قوانین ساخت‌ و سازهای خود را انجام داده‌اند‌.

وی با بیان اینکه شهرداری در برابر ساخت‌ و سازهای غیرمجاز ایستاده و با سودجویانی که قصد تعدی به حقوق مادی و معنوی شهروندان را داشته باشند برخورد قاطع می‌شود، بیان کرد: با تدابیر صورت گرفته آمار ساخت و ساز غیر مجاز  کاهش چشمگیری داشته است.

سرپرست واحد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری (اجرائیات)شهرداری شهرکرد‌ افزود:
طی یک ماه گذشته بالغ بر ۲۵ حکم قضایی منجر به برچیدن سقف غیر‌مجاز، باز نمودن و جمع آوری ستون‌های غیر‌مجاز ، اصلاح فنداسیون و خم نمودن آرماتورهای سقف آخر انجام و ۱۴ ملک دارای تخلف به وسیله دیوار بتنی(نیوجرسی)مسدود شد‌.

وی ادامه داد: همچنین بالغ بر ۵۵پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع و املاکی که در آنها تخلف محرز ساخت و ساز خلاف ضوابط شهرسازی و عدم ارائه به موقع فرم‌های بتن‌ریزی و پیشرفت عملیات ساختمانی وجود داشته مهندسین ناظر هماهنگ کننده به شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی استان معرفی شده‌اند‌.
 
شاهرخي‌فر  خاطرنشان کرد: از صاحبان املاک درخواست می‌شود به منظور همکاری بیش از پیش شهروندان با واحد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری(اجرائیات) قبل از انجام هرگونه اقدام عمرانی و عملیات ساخت و ساز (تخریب، تعمیر، تعویض سقف، دیوارچینی و ...) به شهرداری مراجعه و مجوزهای لازم را اخذ کنند در غیر این‌صورت به محض مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین برخورد قانونی انجام می‌شود‌.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۲۲:۲۷

24 Jun 2020