۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۴۴۸۶۵

بهره‌برداری از نخستین آژانس مسافرتی و گردشگری در شهر نقنه

فرجام سمیعی سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری نخستین آژانس مسافرتی و گردشگری در شهر نقنه شهرستان بروجن خبر داد.
بهره‌برداری از نخستین آژانس مسافرتی و گردشگری در شهر نقنه
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرجام سمیعی سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در آیین بهره‌برداری از نخستین آژانس مسافرتی و گردشگری اظهار کرد: برای راه‌اندازی این دفتر بالغ ‌بر 500 میلیون ریال از محل آورده بخش خصوصی هزینه شده و زمینه اشتغال مستقیم حداقل سه نفر در شهر نقنه فراهم شد.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: اقدامات لازم در خصوص برگزاری تورهای گردشگری در دوران پسا در دستور کار قرار می گیرد.

سحر سازنده، مدیرعامل این آژانس مسافرتی و گردشگری در ادامه بیان کرد: در شهر نقنه تاکنون آژانس مسافرتی و گردشگری نقنه فعالیت نداشت و مردم این شهر مجبور بودند برای انجام امور مسافرتی و گردشگری خود به بروجن، شهرکرد و یا حتی اصفهان مراجعه کنند که با راه‌اندازی این دفتر تمامی درخواست‌های شهروندان نقنه در این حوزه در همین شهر انجام می‌شود.

مدیرعامل این آژانس مسافرتی و گردشگری در ادامه بیان کرد: با راه‌اندازی این دفتر برگزاری تورهای مسافرتی و گردشگری ایرانی، خارجی و درون استانی برگزار می شود.

لازم به ذکر است در حال حاضر ،  49 آژانس مسافرتی و گردشگری در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۵۴:۵۰

24 Jun 2020