۰
plusresetminus
سرهنگ پاسدار البرز للگانی رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: در ادامه رزمایش کمک مومنانه اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با اهدا خون خود در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند.
کمک مومنانه اصحاب رسانه؛ خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در پویش اهدا خون مشارکت داشتند
سرهنگ پاسدار البرز للگانی رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: در ادامه رزمایش کمک مومنانه و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری ، با توجه به نیاز کشور به گروه های مختلف خونی و به مناسبت دهه کرامت بسیجیان رسانه ای  چهارمحال و بختیاری  در سازمان انتقال خون حضور پیدا کردند تا با اهدا خون خود احیاء گر زندگی نیازمندان باشند .

وی  عنوان کرد: اصحاب رسانه این استان نه تنها در پوشش برنامه های کمک مومنانه یاری گر ما بوده اند بلکه با کمک های نقدی و غیر نقدی در این امر خدا پسندانه نیز شرکت داشته اند .



للگانی ادامه داد: اینبار هم اصحاب رسانه  با اهدا خون خود ادای تکلیف کرده و روشنی بخش زندگی بیماران و نیازمندان شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در ماه‌های اخیر به‌علت شیوع کرونا مردم کمتر برای اهدای خون مراجعه کردند اما آنچه که ما در پایگاه انتقال خون استان دیدیم رعایت فاصله اجتماعی، ضدعفونی مستمر محیط و دادن ماسک به مراجعه‌کنندگان بود. مردم هیچ دغدغه‌ای درباره آلودگی به ویروس کرونا در پایگاه‌های انتقال خون استان نداشته باشند و برای کمک به بیماران و حفظ سلامتی خود خون اهدا کنند.

عکس از نیلوفر رخشان
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۳۳:۲۹

24 Jun 2020