۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۴۴۸۵۴
فرماندار شهرستان اردل در جلسه فعالین مجازی مطرح کرد؛

مطالبه در فضاي مجازي بايد منصفانه وعادلانه باشد نه قصد تخريب

فرماندار شهرستان اردل گفت:مردم امروز با استفاده از فضاي مجازي بهتر مشکلات خود را بيان مي کنند لذا بحثي که خيلي حائز اهميت است، مطالبه در اين فضا بايد منصفانه وعادلانه باشد نه قصد تخريب.
مطالبه در فضاي مجازي بايد منصفانه وعادلانه باشد نه قصد تخريب
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل در جلسه فعالين مجازي شهرستان اردل که با حضور  مسئولين استاني و شهرستان در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد ضمن تبريک به مناسبت ميلاد باسعادت حضرت معصومه(س) گفت:بسيار خرسندم که امروزه جوانان متعهدي در اين شهرستان وجود دارند که در عرصه فضاي مجازي در زمينه هاي گوناگون فرهنگي ، مذهبي ، ورزشي ،سياسي و تجارت الکترونيک فعاليت مي نمايند.


کياني افزود:مردم امروز با استفاده از فضاي مجازي بهتر مشکلات خود را بيان مي کنند لذا بحثي که خيلي حائز اهميت است ،مطالبه در اين فضا بايد منصفانه وعادلانه باشد نه قصد تخريب.
 
وي با انتقاد از دروغ پراکني و شايعه پراکني در فضاي مجازي اظهار داشت: در مسير خدمت گذاري به مردم از هيچ تلاشي دريغ ننموده ام ولي امروز در فضاي مجازي تخريب هاي بسياري وجود دارد که نشان از حرکت شهرستان به سمت پيشرفت بوده و امروز عده اي با نقدهاي غير منصفانه سعي در جلوگيري از اين حرکت را دارند .
 
داشتن سواد رسانه اي نياز ضروري فعالين عرصه مجازي است
 
 

حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در اين جلسه اظهار داشت:امروزه داشتن سواد رسانه‌اي از نياز‌هاي ضروري جامعه محسوب مي‌شود، يکي از تعاريف مهم سواد رسانه‌اي کسب دانش و بينش لازم در برخورد با محتواي پيام‌هايي است که با آن‌ها مواجه مي‌شويم.

بهرامي افزود: فضاي مجازي داراي تهديداتي نيز مي باشد ولي ما بايد با استفاده از اين فضا اين تهديدات را به فرصت تبديل کنيم.
 
انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۴۲:۴۳

24 Jun 2020