کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری جشنواره مردمی کرامت در شهرکرد/

کرونا ویروس برنامه های دهه کرامت را به سمت فضای مجازی کشاند

2 تير 1399 ساعت 9:56

مسعود مردانی دبیر دهه کرامت سفیران حضرت معصومه (س) گفت: امسال با توجه به وضعیت کرونا عمده برنامه های دهه کرامت در فضای مجازی برگزار می شود .


مسعود مردانی دبیر دهه کرامت سفیران حضرت معصومه (س) در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ به سایت جشنواره مردمی کرامت به آدرس keramat.amfm.ir اشاره کرد و گفت: سایت جشنواره مردمی کرامت به دو بخش انفرادی و تشکل ها تقسیم بندی شده است .

مردانی با اشاره به اینکه جشنواره مردمی کرامت با سه محور فدای دخترم، مسابقه حدیث کرامت و آذین بندی اجرا می شود گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه عکس‌ و فیلم از تزئینات، نوشته‌های مرتبط با دهه کرامت و کادوهای تهیه شده و کیک جشن در فضای مجازی با هشتگ فدای دخترم برای شرکت در این پویش اقدام‌ کنند.

وی با اذعان بر اینکه مسابقه حدیث کرامت  در سه بخش کودک، نوجوان در بخش‌های داستان کوتاه به صورت عمومی، بچه‌های بهشت ویژه کودکان و کتاب کرامت ویژه نوجوانان برگزار می‌شود عنوان کرد: علاقه‌مندان تا 12 تیرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند‌ و یا در‌ مسابقه کتابخوانی‌ شرکت کنند.

 مردانی یکی دیگر از این محورها را فدای دخترم عنوان کرد و گفت: افراد می توانند با تزئین منازل به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و نوشتن نام دختر خود بر روی بنر، مقوا یا پارچه که با عبارت «فدای دخترم» شروع شود، از تزئین خود عکس بگیرید و ضمن انتشار در فضای مجازی با #فدای_دخترم آن را جداگانه برای دبیرخانه جشنواره مردمی کرامت ارسال کنید.

وی افزود: چنانچه افراد در این جشنواره مردمی شرکت کنند جوایز نفیس به برگزیدگان اهدا می شود.
مردانی یکی دیگر از محورهای این جشنواره را آذین بندی عنوان کرد و گفت:  همزمان با دهه کرامت و با همکاری استانداری و فرمانداری ، درب منازل، مساجد، محل‌ها، کوچه و خیابان‌ و ادارات مختلف و امامزاده دومعصوم تزئین‌ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شب میلاد حضرت معصومه (س) نیز در پارک‌ تهلیجان نورافشانی و مولودی‌خوانی گروه موزیک سپاه ساعت 21 اجرایی می‌شود.

مردانی یکی دیگر از برنامه های دهه کرامت را عیادت از بیماران بستری در بیمارستان های شهرکرد با رعایت پروتوکل های بهداشتی عنوان کرد و گفت:  در دهه کرامت از بیماران بستری در بیمارستان‌های شهرکرد عیادت می شود و افرادی را که نام معصومه دارند شاخه گلی اهدا می شود .

وی در پایان خاطر نشان کرد : اهدای گل و هدیه به کودکان دختر در پارک‌ها برای ثبت خاطره‌ای خوش در ذهن‌ کودکان توسط خدام حرم حضرت معصومه(س) و بانوان‌ بسیجی و همچنین هماهنگی با اداره پست استان در روز ولادت حضرت معصومه برای قرار دادن یک‌ بسته تبرکی با آرم‌ «ولادت حضرت معصومه(س) گرامی‌باد» به همراه هر بسته پستی به مقصد شهرهای داخل استان و اهدای جایزه نفیس به نوزادان تازه متولد شده به نام‌ معصومه را از دیگر برنامه‌های هفته  کرامت‌ است.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 
 


کد مطلب: 44840

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44840/کرونا-ویروس-برنامه-های-دهه-کرامت-سمت-فضای-مجازی-کشاند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir