کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تبدیل پردیس لردگان به واحد بین‌الملل در آینده نزدیک

1 تير 1399 ساعت 16:38

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد با توجه به تبدیل پردیس لردگان در آینده نزدیک به واحد بین‌الملل گفت: «قرارداد جذب دانشجویان غیرایرانی در لردگان به‌عنوان واحد بین‌الملل انجام شده است.»


به گزارش جهانبین نیوز ، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلا می واحد شهرکرد اظهار داشت : مجموعه آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین آزمایشگاه‌ها در سطح استان و حتی استان‌های همجوار است که آمادگی عقد قرارداد همکاری با مدارس و دانشگاه‌های استان و استان‌های همجوار را دارد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد عنوان کرد: 12 درصد از کل دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در پردیس لردگان و 20 درصد دانشجویان در واحدهای بروجن، فارسان و پردیس اردل و مابقی در شهرکرد مرکز استان مشغول تحصیل هستند.

رحیمی اضافه کرد: با وجود قابلیت‌های بالا در شهرستان لردگان و پردیس دانشگاهی؛ اما تاکنون به‌دلیل کمبود نقدینگی و نبود مالکیت نتوانسته‌ایم این مجموعه را به واحد دانشگاهی تبدیل کنیم که با پیگیری‌ها در استان و سازمان مرکزی تهران به‌دنبال خرید ساختمان مناسب و زمین 53 هکتاری برای پردیس لردگان هستیم.

وی توضیح داد: به‌منظور رشد و توسعه پردیس لردگان و رفاه دانشجویان این دانشگاه، درآمدهای شهریه‌ای و غیرشهریه‌ای باید در خود پردیس لردگان هزینه شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با توجه به تبدیل پردیس لردگان در آینده نزدیک به واحد بین‌الملل گفت: قرارداد جذب دانشجویان غیرایرانی در لردگان به‌عنوان واحد بین‌الملل انجام شده است؛ اما به‌دلیل نبود مالکیت این دانشگاه و شیوع بیماری کرونا و نبود نقل و انتقال دانشجویان در سراسر جهان به دانشگاه‌های دیگر، تاکنون نتوانسته‌ایم دانشجوی غیرایرانی جذب کنیم.

انتهای پیام/1020ج

 


کد مطلب: 44838

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44838/تبدیل-پردیس-لردگان-واحد-بین-الملل-آینده-نزدیک

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir