۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۴۴۸۲۹
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری:

4 میلیارد تومان تسهیلات و بلاعوض در سایت لندی شهرستان اردل پرداخت شد

سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 4 میلیارد و 195 میلیون تومان تسهیلات و کمک بلاعوض در سایت حوادثی لندی از توابع شهرستان اردل پرداخت شد.
4 میلیارد تومان تسهیلات و بلاعوض در سایت لندی شهرستان اردل پرداخت شد
به گزارش جهانبین نیوز ، سهراب رئیسی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات انجام شده در سایت حوادثی لندی اظهارداشت: تاکنون 140 فقره تسهیلات احداثی حوادثی پرداخت که تعداد 108 فنداسیون اجرا شده و 32 فنداسیون باقی مانده است.

وی با بیان اینکه طرح هادی روستای لندی در ابتدای سال جاری به شهرستان اردل ابلاغ شده است، افزود: در طرح هادی روستا 1.5 هکتار زمین برای 32 خانوار پیش‌بینی شده که بتوانند فنداسیون خود را اجرا کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سایت الحاقی روستای لندی نیاز به تسطیح، بهسازی و آماده سازی دارد، بیان کرد: در اعتبارات واحد عمران روستایی اعتبار لازم پیش‌بینی شده تا بتوان با مبلغ 300 میلیون تومان کار آماده سازی معابر را به سرانجام رساند.

رئیسی ادامه داد: تاکنون 3 میلیارد و 466 میلیون تومان تسهیلات و 729 میلیون تومان کمک بلاعوض در سایت حوادثی لندی پرداخت شده است.

وی با اشاره به مشکلات عمران و آبادانی محیط سایت حوادثی لندی گفت: معابر این روستا نیاز به بهسازی و عمران حدود 3000 متر مربع فضا دارند که در اعتبارات واحد عمران روستایی اعتبار لازم پیش‌بینی شده اما قبل از انجام هر کاری به دلیل شیب زیاد، سایت نیاز به احداث تعدادی دیوار حائل در معابر روستا دارد که براساس پیش‌بینی‌های واحد عمران روستایی شهرستان حدود یک میلیارد تومان اعتبار عمرانی لازم دارد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۰۱:۴۹

21 Jun 2020