۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۴۸۲۴
نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی/

ناکارآمدی مسکن و شهرسازی در اجرای طرح‌های جاده‌ای بروجن/ فضای منفعت‌طلبی در بین پیمانکاران برداشته شود

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه بی‌تدبیری برخی مدیران و دستگاه‌های اجرایی در احداث جاده‌های دسترسی باعث شده تا مردم ناتوانی‌ها را به پای نظام اسلامی بنویسند.
ناکارآمدی مسکن و شهرسازی در اجرای طرح‌های جاده‌ای بروجن/ فضای منفعت‌طلبی در بین پیمانکاران برداشته شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت نامطلوب مسیر دسترسی بیمارستان جدید باعث ایجاد مزاحمت برای مراجعه‌کنندگان و ساکنان اطراف شده، گفت: آمده‌ایم مشکلی را حل کنیم یا با بی‌تدبیری بر مشکلات مردم بیفراییم؟
 
حجت الاسلام امیرقلی جعفری گفت: بیش از 130 میلیارد تومان برای احداث و تجهیز بیمارستان 239 تختخوابی هزینه شده امّا این بیمارستان از اصلی‌ترین و ابتدایی‌ترین نیاز خود که راه دسترسی است، محروم است.
 
وی بلاتکلیفی در احداث 3 کیلومتر از مسیر چهارخطه بروجن به شهرکرد را دیگر معضل جاده‌های دسترسی در این شهرستان عنوان کرد و افزود: واقعاً جای تأسف دارد که یک طرف این موضوع نیز به مسکن و شهرسازی می‌رسد.
 
نماینده بروجن با انتقاد از مدیریت‌های ناتوان، وازده و فاسد در برخی دستگاه‌های اداری و دولتی، تأکید کرد: باید فضای سودجویانه در بین پیمانکاران و عده‌ای که منافعی را در مسکن و شهرسازی دارند، برداشته شود.
 
جعفری با بیان اینکه اعتبار تکمیل قطعه‌های باقیمانده محور ترانزیت شمال به جنوب کشور در سال گذشته اخذ شده، ادامه داد: معنا ندارد 3 کیلومتر از این محور به صورت دست نخورده باقی‌ مانده باشد و مردم ناتوانی‌ها را به پای نظام اسلامی بنویسند.

 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۳۴:۳۷

20 Jun 2020