۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۴۸۲۲
گلايه مردم شهر فارسان از افت فشار و کم‌آبي/

مشترکان مديريت مصرف را در دستور کار خود داشته باشند

در روزهاي اخير افت فشار و کم‌آبي موجب گلايه مردم برخي مناطق شهر فارسان شده و مردم طي تماس‌هاي مکرر خواستار پيگيري موضوع از خبرنگاران شهرستان شدند.
مشترکان مديريت مصرف را در دستور کار خود داشته باشند
به گزارش جهانبین نیوز؛ مسئله افت فشار آب در شهرستان فارسان  معضلی است که شهروندان را دچار مشکل کرده و موجب اعتراض و گلایهآن ها شده  که جهانبین نیوز این مسئله را از زبان شهروندان جویا و آن را از آب و فاضلاب شهری شهرستان فارسان پیگیری کرد.

يکي از شهروندان فارساني به خبرنگار جهانبین نیوز ؛ گفت: متاسفانه چند وقتي است که با مشکل افت فشار آب در شبکه آب رساني مواجه هستيم و بارها به شرکت آب و فاضلاب مراجعه کرده ايم اما نتيجه اي حاصل نشده است.
 
او ادامه می دهد : امسال در بيشتر روزها چندين ساعت با افت شديد فشار آب روبرو مي شويم اما فعاليت خاصي از مسئولان مربوطه براي حل اين معظل را مشاهده نمي کنيم.
 
يکي ديگر از شهروندان فارساني نيز به خبرنگار ما گفت: مسئولان اگر خود را جاي مردم بگذارند که با مشکل افت شديد فشار آب مواجه هستند شايد مشکلات کمي فشار  آب به زودي حل شود.
 
او می افزاید: : نمي دانم چرا ما بايد در تابستانها با مشکل افت شديد آب مواجه شويم؟
 
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب شهري شهرستان فارسان با تاکيد بر اينکه فشار آب تنها در برخي از مناطق فارسان کاهش يافته است و اين مساله مربوط به تمام سطح فارسان نمي‌شود.

وي با بيان اينکه ميزان مصرف آب در فارسان نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزايش يافته است، تاکيد کرد: نسبت به تأمين منابع آبي کافي براي شهر فارسان اقدام نموده و در زمينه توليد آب هيچگونه کمبود و محدوديتي وجود ندارد.
 
وي بيان داشت: متأسفانه در چند روز گذشته بدليل افزايش مصرف و برخي مشکلات شبکه‌اي دچار اُفت فشار در برخي نقاط شبکه شديم که اين شرکت در حال برداشت اطلاعات لازم براي رفع مشکل توسط خود شرکت و شرکت مشاور مي‌باشد.
 
وي عنوان داشت: ضمن عذرخواهي از مردم شريف شهر فارسان، خواهشمند است همراهي و همکاري هميشگي خود را با اين شرکت در رفع اين مشکل داشته باشيد.
 
وي با اشاره به لزوم مديريت مصرف آب، گفت: آب مايه حيات است و بايد در حفظ آن کوشا باشيم و اگر تمام افراد به مساله مديريت مصرف توجه کنند هيچ گاه دچار مشکل نخواهيم شد؛ بنابراين با توجه به اهميت اين مساله لازم است همه افراد ارزش اين مايه حيات را بدانند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۴۵:۴۰

20 Jun 2020