۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۴۴۸۰۲
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در توسعه استان چهارمحال و بختیاری مشارکت می کند

محمد سعد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء دارای ظرفیت های زیادی است که می توان از این ظرفیت ها برای توسعه استان چهارمحال و بختیاری نیز استفاده کرد.
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در توسعه استان چهارمحال و بختیاری مشارکت می کند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء  امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری، گفت: قرارگاه خاتم ظرفیت های زیادی دارد که می تواند از این ظرفیت ها به صورت عملیاتی در همه موارد پیش رود.

وی یکی از محدودیت های قرارگاه خاتم را اجازه نبستن قرارداد  به پروژه های  زیر 150 میلیارد تومان عنوان کرد وگفت: این امر مشکل را برای ما سخت کرده است.

سعید محمد با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم برای اجرای خط ریلی راه آهن شهرکرد گفت: قطعه اول راه آهن شهرکرد تکمیل و لازم است قطعه دوم و سوم نیز تکمیل شود که بعد از تکمیل این قطعات روسازی و ریل گذاری از سمت استان اصفهان با سرعت بالایی انجام می شود و ما آمادگی برای اجرای این پروژه را داریم.

وی با تاکید بر اینکه این استان پروژه های بزرگی را دارد گفت: پروژه آزاد راه شهرکرد- ناغان در ردیف بودجه قرار گرفته و اگر نظر وزارت راه در روی این پروژه مثبت باشد ما برای اجرای این طرح ورود پیدا میکنیم.

سعید محمد عنوان کرد: یک تفاهم نامه‌ای در سال‌های قبل ایجاد شده و قرارگاه موظف شده 19 هزار تخت بیمارستانی در کشور ایجاد کند و اکنون در بسیاری از استان‌ها این پروژه درحال اجراست.

وی با اذعان بر اینکه برای طرح های کشاورزی نیز آمادگی لازم برای ورود آن ها داریم  بیان داشت: اگر طرح های کشاورزی توجیه اقتصادی داشته باشد ما آماده سرمایه گذاری در این استان هستیم.

سعیدمحمد در پایان خاطر نشان کرد: ما می توانیم با ورود به بخش کشاورزی نه تنها در توسعه این استان نقش داشته باشیم بلکه می توانیم تعاونی هایی را تشکیل دهیم که کشاورزی را به خود مردم بازگردانیم.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۵۰:۱۱

17 Jun 2020