۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۴۸۰۰
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع):

قرارگاه خاتم الانبیا کارنامه قابل قبولی در محرومیت زدایی دارد

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز قرارگاه در حوزه های مختلف عمرانی و سازندگی اقدامات بسیار ارزنده ای را انجام داده است که مهم ترین آن محرومیت زدایی بوده است.
قرارگاه خاتم الانبیا کارنامه قابل قبولی در محرومیت زدایی دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری امروز در نشست با مدیران اظهار کرد:  قرارگاه خاتم در هرجایی ورود پیدا کند آبادانی را در آن منطقه به همراه می آورد.

وی با اذعان بر اینکه تا کنون بیش از 280 پروژه بزرگ در کشور توسط قرارگاه خاتم در حال اجرا است بیان داشت: امید است در استان ما نیز پروژه های بزرگ و تاثیر گذاری را به مرحله اجرا برساند.

سردار اکبری با تاکید بر اینکه تا کنون موفق نشده ایم از ظرفیت قرارگاه خاتم در این استان استفاده کنیم تصریح کرد: نبود هماهنگی بین مدیران استانی منجر به این شد که نتوانیم فرماندهی قرارگاه خاتم را به این استان دعوت نماییم.

وی با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های محروم در کشور است  عنوان کرد: قرارگاه خاتم می تواند در توسعه این استان نقش بسیار ارزشمند و مهمی را ایفا کند.

سردار اکبری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ابراز امیدواری کرد که در این سفر چند پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا مصوب شود و در آینده نزدیک ساخته شود.
 
انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۱:۱۰

16 Jun 2020