۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
کد مطلب : ۴۴۷۹۳
استاندار چهارمحال و بختیاری:

مهم ترین پروژه ها چهارمحال و بختیاری نیازمند حمایت قرارگاه خاتم الانبیاء است

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برج‌های دوقلو، پروژه محور بروجن- لردگان به ایذه، محور ناغان به خوزستان، منطقه ویژه اقتصادی، تعدادی طرح کشاورزی و گردشگری از مهم‌ترین پروژه‌هایی هستند که قرارگاه خاتم‌الانبیا می‌تواند مدیران را باتوجه امکانات و نیروی تخصصی موجود در راستای تکمیل آن‌ها حمایت کند.
مهم ترین پروژه ها چهارمحال و بختیاری نیازمند حمایت قرارگاه خاتم الانبیاء است
به گزارش جهانبین‌نیوز ؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه  ۲۶ خردادماه در نشست اعضای شورای استان، با حضور سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا با اشاره یه حضور کمی‌ و کیفی مسؤولان قرارگاه در استان گفت: این قرارگاه می‌تواند به طور مشارکتی، پیمانکار و سرمایه‌گذاری برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیرساخت‌های توسعه استان همکاری داشته باشد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به چند پروژه عمرانی نیمه‌تمام در استان بیان کرد: در خصوص جذب مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا مدیران دستگاه‌های اجرایی آماده شدند تا کم و کیف پروژه‌ها را  در جلسه‌ای جهت ادامه مشارکت تبیین کنند.
 
وی افزود: برج‌های دوقلو، پروژه محور بروجن- لردگان به ایذه، محور ناغان به خوزستان، منطقه ویژه اقتصادی، تعدادی طرح کشاورزی و گردشگری از مهم‌ترین پروژه‌هایی هستند که قرارگاه خاتم‌الانبیا می‌تواند مدیران را باتوجه امکانات و نیروی تخصصی موجود در راستای تکمیل آن‌ها حمایت کند.
 
عباسی با اشاره به وضعیت منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: مساحت این منطقه حدود یک‌هزار هکتار است که درحال‌حاضر حدود ۷۰۰ هکتار آن مورد مطالعه قرار گرفته و پیش‌بینی لازم برای استقرار واحدها طراحی شده است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طراحی واحدهای مستقر در منطقه ویژه با محوریت کارخانه پرتودهی گاما انجام شده است، طرح‌های مهمی جهت بهره‌مندی از پرتودهی گاما پیش‌بینی شده است.
 
وی تشریح کرد: پیش‌بینی شده است حدود ۴۰۰ واحد سلولوزی و ۱۵۰ واحد صنایع تبدیلی در این مکان مستقر شوند که در صورت اجرایی شدن این طرح، کشاورزی و دامداری رونق و اشتغال استان نجات پیدا می‌کند.
 
عباسی ضمن بیان اینکه در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی نیازمند کار سخت‌افزاری و اجرای زیرساخت‌هایی مانند آب، برق و گاز است، خاطرنشان کرد: بنابر آخرین پیگیری‌ها اجرای پروه بهشت‌آباد به علت نداشتن مجوزات زیست‌محیطی متوقف شده است.
 
انتهای پیام/1029ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۰۳:۵۳

16 Jun 2020