۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۴۴۷۸۳
نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی؛

تعلل و وازدگی در اداره جامعه اسلامی، خیانت است/ انتظار نداشته باشند نماینده فساد را ببیند و فریاد نزند

حجت الاسلام امیرقلی جعفری نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر جلوی فساد 3 هزار میلیاردی در دوران احمدی‌نژاد گرفته می‌شد و زنگ خطرها به صدا درمی‌آمد، اکنون شاهد فساد در لایه‌های مختلف نبودیم.
تعلل و وازدگی در اداره جامعه اسلامی، خیانت است/ انتظار نداشته باشند نماینده فساد را ببیند و فریاد نزند
نماینده شهرستان بروجن در مجلس یازدهم شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان اینکه شأن مجلس شورای اسلامی قانون‌گذاری و نظارت است، اظهار داشت: کشور مشکلات فراوان دارد و برای برون رفت راهی جز وحدت و همدلی نداریم.

حجت الاسلام امیرقلی جعفری بیان کرد: تصور مردم این است که مجلس شورای اسلامی باید مشکلات اقتصادی، گرانی، تورم، مسکن و... را با هم حل کند که این سطح از انتظار نشان‌دهنده فشار زیاد بر مردم است.

وی افزود: بخشی از مشکلات موجود ناشی از تحریم‌ها و فشارهای نظام سلطه جهانی بر کشور بوده و بخشی دیگر مربوط به سطوح مدیریتی است که کار خود را به درستی انجام نداده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در وضعیت کنونی فساد موجود در دوایر دولتی و دستگاه‌های اداری برای مردم قابل تحمل نیست، گفت: متأسفانه یک نفر خطا می‌کند و نظام اسلامی باید تاوان آن را پس بدهد.

جعفری ادامه داد: اگر جلوی فساد 3 هزار میلیاردی در دوران احمدی‌نژاد گرفته می‌شد و زنگ خطرها به صدا درمی‌آمد، اکنون شاهد فسادهای 10 و 15 هزار میلیاردی نبودیم.

وی با تأکید بر اینکه هر مسئول اداره موظف است با فساد موجود در دستگاه حاکمیتی خود مبارزه کند، تصریح کرد: نماینده مردم هستیم و کسی انتظار نداشته باشد نماینده فساد را ببیند و فریاد نزند.

نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از گفت و گوی خود با جهانبین نیوز، برنامه‌ریزی را لازمه تحقق جهش تولید در سال 1399 عنوان کرد و افزود: جهش تولید تنها مدیریت اقتصادی نیست و لازم است کمر همت را بسته و کار جهادی انجام دهیم.

حجت الاسلام جعفری تعلل و وازدگی در اداره جامعه اسلامی را خیانت دانست و گفت: هر مدیری که نمی‌تواند کاری جهادی انجام دهد، استعفا داده و عرصه را به افراد توانمند واگذار کند.

وی بیان کرد: فرصت حاشیه‌سازی نیست و باید اجازه دهیم سیستم اداری درست کار کند تا بخشی از امورات عقب‌مانده و مشکلات مردم حل شود.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۰۷:۵۳:۳۲

14 Jun 2020