۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۴۴۷۸۱
واکنش جوانترین عضو شوراهای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و کشور به طرح ازدواج اجباری

امنیت شغلی اجباری در کنار ازدواج اجباری لازم و ضروری است

آرش محمدی رئیس شورای اسلامی شهرستان شهرکرد گفت: پیشنهاد می گردد در صورت تصویب و اجرای طرح ازدواج اجباری در مجلس شورای اسلامی طرح هایی به نام های شغل اجباری ، امنیت شغلی اجباری و شرایط ازدواج اجباری نیز به این طرح الحاق گردد .
امنیت شغلی اجباری در کنار ازدواج اجباری لازم و ضروری است
 به گزارش جهانبین نیوز  ، آرش محمدی  رئیس شورای اسلامی شهرستان شهرکرد ضمن ارائه طرح ازدواج اجباری در مجلس شورای اسلامی گفت : در این طرح مشخص شده است که جوانان تا ۲۸ سالگی وقت دارند ازدواج کنند .

جوانترین عضو شورایی کشور خاطر نشان کرد:  هر ساله عواملی از جمله  ترس از خشونت خانواده، دختران و پسران زیادی را به ازدواج اجباری بی قانون مجبور می‌کند، بسیاری از افرادی که اجباری ازدواج می‌کنند، پس از ازدواج، با آسیب‌های شدید روانی و جسمانی رو به رو می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان شهرکرد تصریح کرد : پیشنهاد می گردد در صورت تصویب و اجرای طرح ازدواج اجباری در مجلس شورای اسلامی طرح هایی به نام های شغل اجباری ،  امنیت شغلی اجباری و شرایط ازدواج اجباری نیز به این طرح الحاق گردد .

آرش محمدی در پایان افزود باستناد بند الف تبصره 12 قانون بودجه سال 96 کل کشور «افزایش حقوق گروه‌های مختلف حقوق بگیر از قبیل هیأت علمی، کارکنان کشوری و لشکری و قضات به طور جداگانه توسط دولت در این قانون انجام می‌گیرد به نحوی که تفاوت تطبیق موضوع مواد 71 و 78 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال 86 در حکم حقوق ثابت، باقی بماند.»  و به نوعی حقوق مادام العمر نجومی‌بگیران برقرار است که پیشنهاد میگردد قسمتی از این حقوق جهت اجرای طرح ازدواج اجباری و کمک به جوانان در شرف ازدواج اختصاص یابد.

گفتنی است آرش محمدی ، جوان ترین عضو شورایی استان چهارمحال و بختیاری و کشور  متولد 1370 و عضو شورای اسلامی شهرنافچ می باشد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۰۲:۳۸

13 Jun 2020