۰
plusresetminus
سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‎های شهرداری شهرکرد و اعضای همراه با حضور در دفتر مدیرعامل آرامستان باغ رضوان با هدف استفاده از تجربیات آرامستان باغ رضوان دیدار و گفت‏‌وگو کردند.
دیدار سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‎های شهرداری شهرکرد و مدیرعامل آرامستان باغ رضوان
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید اکبر نوربخش سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‎های شهرداری شهرکرد و  اعضای همراه با حضور در دفتر مدیرعامل آرامستان باغ رضوان با هدف استفاده از تجربیات آرامستان باغ رضوان دیدار و گفت‏‌وگو کردند.

سید اکبر نوربخش دقت‌نظر و رسیدگی در خدمت‌دهی بیشتر آرامستان باغ رضوان را شایسته تقدیر دانست و با اشاره بر یکی بودن ماهیت کار آرامستان‎ها تاکید کرد و گفت: آرامستان کلانشهر اصفهان تجربیات خوبی در زمینه‌های عمرانی و فنی، فرهنگی، اجتماعی و حتی مالی در زمینه کاهش هزینه‌ها دارد که ما می‌توانیم از آن استفاده نماییم.
 
خدمات در باغ رضوان از علاقه و  انگیزه بالای پرسنل است
 
در ادامه مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با تاکید بر فعالیت پرسنل باغ رضوان که یک فعالیت احساسی، عاطفی و عاشقانه است و خدمات همکاران ما در باغ رضوان به شهروندان داغ‌دار با تمام وجود و از روی علاقه و با انگیزه بالا صورت می‌گیرد و ترویج خداباوری و مرگ‌اندیشی در میان شهروندان در دستورکار مدیریت سازمان قرار دارد.

احمدرضا مرادی با اشاره به ظرفیت‌های آرامستان باغ رضوان، آمادگی این سازمان برای تبادل تجربیات و نقطه نظرات خود را در این زمینه اعلام کرد و هدف مشترکی که هر دو آرامستان جهت خدمات‌رسانی با تمام توان به شهروندان خود دارند را نقطه قوتی در جهت تبادل نظرات، اطالاعات و تجربیات و در بخش‌های تخصصی کفن و دفن و اقدمات فرهنگی، اجتماعی و عمرانی با رویکرد جدید مدیریت شهری دانست.
 
لازم به ذکر است، در این دیدار یک روزه سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‎های شهرکرد و همراهان به اتفاق معاونت اداری مالی، مدیر روابط ‎عمومی و مسئول فنی آرامستان شهرداری اصفهان از طرح‌ها و برنامه‌های این سازمان در آرامستان باغ رضوان، فولادشهر و نجف‌آباد بازدید نمودند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۵۰:۲۳

13 Jun 2020