کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بروجن؛

انسانیت، قربانی سیاست‌های نژادپرستانه در آمریکا

23 خرداد 1399 ساعت 16:38

حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه بروجن گفت: سیاه‌پوستان قربانی سیاست‌های نژادپرستانه در آمریکا هستند که در سال‌های دور برای بیگاری و برده‌داری به اجبار وارد این کشور شده‌اند.


به گزارش ​جهانبین نیوز، امام جمعه شهر بروجن در خطبه‌های نمازجمعه با بیان اینکه ایالت‌های مختلف آمریکا در تب قتل یک سیاه‌پوست می‌سوزد، گفت: سیاه‌پوستان قربانی سیاست‌های نژادپرستانه در آمریکا هستند که در سال‌های دور برای بیگاری و برده‌داری به اجبار وارد این کشور شده‌اند.

حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق با اظهار تأسف به عدم واکنش جوامع بین‌المللی، بیان کرد: سازمان حقوق بشر کجاست و چرا در مقابل فجایع آمریکا و ظلمی که بر ملت آمریکا می‌شود، سکوت کرده است؟

وی با تأکید بر اینکه آمریکا منفورترین شخص نزد ملت ایران است، افزود: وقایع پیش آمده در آمریکا نشانه‌هایی از افول در این کشور است.

خطیب جمعه شهر بروجن در بخش دیگری از خطبه‌ها با تقدیر از قوه قضائیه در برخورد با فساد، اظهار داشت: خواست عمومی مردم مبارزه با فساد در هر سطح و مقام بوده و امید است پرونده‌ها به سرانجام رسیده و نتیجه به اطلاع ملت ایران رسانده شود.

حجت الاسلام هراتی مطلق با بیان اینکه متاسفانه در دوران گرفتاری کرونا برخی فرصت‌طلبان اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم را گران کردند، گفت: دولت هم در این گرانی بی‌نقش نیست و لازم است دولتمردان فکری به حال گرانی‌ها کنند.

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 44776

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44776/انسانیت-قربانی-سیاست-های-نژادپرستانه-آمریکا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir