کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت لردگان:

انتظار مردم از مجلس يازدهم ايجاد اميد و نشاط در جامعه است

23 خرداد 1399 ساعت 14:56

امام جمعه موقت لردگان گفت: انتظار است مجلس يازدهم با تصويب قوانين گره گشا، پر تأثير، جامع و سنجيده بتواند قوانيني محکم روح اميد و نشاط را در جامعه بوجود بياورد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام مهدي سعيدي امام جمعه موقت لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به بيماري کرونا گفت: انسان نعمت هايي دارد تا از دست ندهد قدر آن را نمي داند.

وي بيان داشت: حضور در نمازجمعه رزق الهي است و موجب تطهير دل انسان مي شود اميدواريم خداي عالم به برکت انفاس پاک شهيدان و اوليايش هر چه سريع‌تر اين بيماري را از جامعه انساني بزدايد.

سعيدي با اشاره به اعتراضات و برخورد وحشيانه دولت آمريکا با سياه پوستان گفت: اين رفتارها ريشه در باورهاي آنها دارد و به خيال اينکه علم و قدرت در دست دارند بايد بقيه بشر در مقابل آنها زانو بزنند چون عده اي سياه  پوست هستند  رفتار درستي با آنها ندارند.

امام جمعه موقت لردگان به شهادت حضرت امام جعفر صادق عليه السلام  اشاره کرد و گفت:  اين مجموعه ديني و اين همه روايات نوراني از وجود مبارک حضرت امام صادق (ع) به يادگار مانده است و شيعه را شيعه جعفري مي خوانند .

وي در بخش ديگر سخنان خود به مجلس شوراي اسلامي اشاره داشت و افزود: به حمدالله مجلس کنوني با ترکيبي خوبي شکل گرفته است و انتظار مي رود قدم‌هاي خوبي براي اصلاح جامعه بردارند.
سعيدي با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: آن که مي تواند مجلس را در اين جايگاه شايسته بنشاند، شما نمايندگان محترميد. آنگاه که نمايندگان مجلس با شناخت درست از شرايط و اولويّتهاي کشور، و با کارشناسي، و با حضور فعّال و منظّم، و با پاک‌دستي و امانت‌داري، وظيفه‌ قانونگذاري و ديگر وظايف خود را انجام دهند، مجلس، نقطه‌ اميد مردم و نقطه‌ اتّکاء مجريان، و به معني حقيقي، در رأس امور کشور خواهد بود و چنين مجلسي در رساندن کشور به هدفهاي والا، سهم بسزا خواهد داشت. آفت عمده، سرگرم شدن نماينده به حواشي زيان‌بار، يا وارد کردن انگيزه‌هاي ناسالم شخصي و جناحي، يا سهل‌انگاري در کار، يا دسته‌بندي‌هاي احياناً ناسالم قومي و منطقه‌اي و قبيله‌اي و امثال آن است.

وي خطاب به نماينده شهرستان لردگان گفت: انتظار مي‌رود علاوه بر حوزه ملي در حوزه شهرستان هم با مشورت افراد صاحب نظر و نخبگان  کارهاي خوب را به سرانجام برسانند و قدمي مثبت و مفيد بردارند.

 حجت الاسلام مهدي سعيدي در پايان گفت: با وجود بيماري کرونا انتظار است پروتکل هاي بهداشتي را در کليه امورات و مراسمات به خوبي رعايت کنيم و به دستورات بهداشتي خوب عمل کنيم تا سلامت جامعه تضعيف نگردد .
 
انتهاي پيام/630 ل
 


کد مطلب: 44773

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44773/انتظار-مردم-مجلس-يازدهم-ايجاد-اميد-نشاط-جامعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir