۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۴۴۷۶۶
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی؛

کاهش 36 درصدی بارش در چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود بارش هایی که در سال زراعی جاری تا کنون در استان صورت گرفته، میزان بارندگی در چهارمحال و بختیاری 36 درصد کاهش داشته است.
کاهش 36 درصدی بارش در چهارمحال و بختیاری
مهرداد قطره، معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو  با جهانبین نیوز، با اعلام این خبر، اظهار کرد: میانگین وزنی بارندگی سال زراعی جاری استان از ابتدای مهرماه تا کنون 531 میلی متر است که نسبت به دوره مشابه خود در سال گذشته 36 درصد کاهش داشته است.

وی از کاهش یک تا دو درجه ای هوا در هته جاری خبر داد و گفت: در هفته جاری کاهش نامحسوس دما پیش بینی شده است که با این کاهش هوای استان بین یک تا دو درجه خنک تر می شود.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته و رصد الگوهای هواشناسی پاییز امسال را با میزان بارش کمتری نسبت به سال گذشته سپری خواهیم کرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از ابتدای خرداد ماه تا کنون لردگان با 30 درجه سانتی گراد گمترین و مرکز استان با 4 درجه سانتی گراد ختک ترین نقطه در استان گزارش شده است.

قطره یادآور شد: بر اساس بررسی آخرین نقشه ها و تصاویر ماهواره ای ، تا پایان هفته آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با ازافزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود. برای روزهای پایانی هفته انتظار می رود بر سرعت وزش باد افزوده شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: آسمان استان در 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۵۷:۰۷

10 Jun 2020