۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۴۷۵۶
سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری خبر داد

بازگشایی مهدهای کودک در چهارمحال و بختیاری

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری از فعالیت مهدهای کودک استان از روز شنبه ۲۴ خردادماه با یک چهارم ظرفیت خبر داد.
بازگشایی مهدهای کودک در چهارمحال و بختیاری
معصومه محمدی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛  با اشاره به مصوبه ستاد مقابله با کرونا در سطح کشور و استان به منظور جلوگیری از فعالیت غیرقانونی مهدهای کودک در دوران شیوع کرونا، اظهار کرد: مدیران مهدهای کودک باید براساس پروتکل‌ و دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی، رعایت بهداشت و ضدعفونی کردن مهدهای کودک به صورت روزانه اقدام به بازگشایی و پذیرش کودکان کنند.

وی خاطرنشان کرد: در پذیرش کودکان، اولویت پذیرش با خانواده‌های شاغل است و مهدهای کودک ملزم به تب‌سنجی کودکان و مربیان به محض ورود به مهد می‌باشند.

محمدی گفت: والدین کودکان نباید وارد فضای کودکان شوند و ورود و خروج کودکان با زمانبندی به گونه‌ای باید باشد، که منجر به ازدحام نشود.

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در زمان تعطیلی مهدهای کودک هیچ گزارش مستندی مبنی بر پذیرش کودک در مهدهای کودک و یا راه‌اندازی مراکز غیرقانونی در استان دریافت نشده است.

وی اضافه کرد:  در این استان ۳۶۰ مهدکودک با حضور بیش از ۱۰ هزار کودک زیرنظارت بهزیستی استان فعال است که از این تعداد ۱۱۰ روستا و مابقی مهدهای کودک در مناطق شهری است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۲۶:۵۲

9 Jun 2020