۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۴۴۷۴۶
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

هنرمندان نقش خطیری در ترویج رونق ملی بر عهده دارند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است مسوولان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری وابسته به تسهیلات بانکی نباشند و با تدابیر ارزشمند گام های بلندی در ایجاد رونق، پیشرفت، تولید و اشتغال بردارند.
هنرمندان نقش خطیری در ترویج رونق ملی بر عهده دارند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت روز جهانی صنایع‌دستی، با اشاره به اینکه صنایع‌دستی از مهم‌ترین مسایل کشور در حوزه‌های تولید، اقتصاد، اشتغال است، اظهار کرد: تبیین اهمیت و همچنین کاربرد رشته های گوناگون در صنایع‌دستی و هنرهای سنتی برای جامعه و به خصوص مسئولان اهمیت بسیاری داشته و تاثیرات فراوانی را به‌دنبال دارد لذا، این حوزه علاوه بر تمامی اقدامات صورت گرفته در این خصوص، همچنین جای تلاش، کوشش و پشتکار بسیار دارد.

وی‌افزود: استعدادیابی در حوزه صنایع دستی ‌و همچنین برنامه ریزی مدون ‌و‌تمرکز در این عرصه در راستای ارتقای تولیدات متنوع و رشد سطح فروش الزامی است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره بر کمبودهای موجود در حوزه صنایع دستی بر شناسایی هنرمندان  و رفع دغدغه های این عرصه و استفاده از ظرفیت ها ‌ببخش خصوصی تاکید کرد و گفت: پرورش استعداد، افزایش ذوق هنری و استعدادیابی، نوآوری و خلاقیت تاثیر مستقیم بر ارتقای سطح کیفی رشته های مختلف صنایع دستی دارد.

وی‌ بیان کرد: بازار صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان خوشبختانه وضعیت مطلوبی دارد.

نکونام یادآور شد: لازم است مسوولان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری وابسته به تسهیلات بانکی نباشند و با  تدابیر ارزشمند گام های بلندی در ایجاد رونق، پیشرفت، تولید و اشتغال بردارند.

انتهای پیام/۱۰۲۹ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۷:۴۳:۱۴

8 Jun 2020