۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۴۷۴۰
جهانبین نیوز گزارش می‌دهد

وقتی ناهنجاری‌ها در فضای مجازی اپیدمی می‌شود/ تیشه مردان زنانه‌پوش اینستاگرامی، بر ریشه خانواده‌ها

امروزه نه‌تنها دختران لباس پسران را به تن می‌کنند و شناسایی دختر از پسر مقدور نیست، بلکه اخیرا در فضای مجازی شاهد بروز پدیده‌ای نوظهور هستیم و برخی از پسران با پوشیدن لباس زنانه و فقط و فقط برای افزایش فالوور و بهره‌برداری‌های اقتصادی هویت جنسی خود را به فراموشی سپرده‌اند.
وقتی ناهنجاری‌ها در فضای مجازی اپیدمی می‌شود/ تیشه مردان زنانه‌پوش اینستاگرامی، بر ریشه خانواده‌ها
به گزارش جهانبین نیوز؛ اینترنت ازجمله ابزارهایی است که از زمانی که روی کار آمد توانست نقش تاثیرگذاری در زندگی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... انسان‌ها داشته باشد، امروزه کم‌تر کسی را می‌توان پیدا کرد که از این فضا استفاده نکند، بعد از روی کار آمدن اینترنت شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها شکل گرفتند و این شبکه‌ها با وجود آنکه مزایای بسیاری دارند اما به علت عدم فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش برای کاربران در بیشتر موارد آسیب‌هایی را هم برای جامعه و هم برای خانواده‌ها چه در روابط زناشویی و چه در بحث تربیت فرزندان داشته است.
 
متاسفانه هر روز بیشتر شاهد بروز ناهنجاری‌هایی در این فضا هستیم، اینستاگرام یکی از شبکه‌های پرمخاطب است و می‌توان گفت این فضا زمینه‌ساز بروز بیشترین آسیب‌ها و تخلفات در جامعه می‌شود.
 
در طول مدت کوتاهی به واسطه روی کار آمدن فضای مجازی شاهد تغییرات عمده در رفتارهای جوانان هستیم، در یک دهه گذشته ارزش‌ها جای خود را به ضدارزش‌ داده است، قبلا یکی از مواردی که باعث ایجاد تفاوت میان پسران و دختران می‌شد نوع پوشش‌شان بود، آن روزها که بلوز و شلوار پوشش پسران و پیراهن، مانتو، روسری، مقنعه و چادر پوشش دختران بود ناخودآگاه تعصبی نسبت به این لباس‌ها در بچه‌ها هم ایجاد می‌شد به‌گونه‌ای که هرگز یک پسربچه به خود اجازه نمی‌داد حتی برای خنده یا بازی لباس دخترانه به تن کند، دختران هم آن زمان از پوشیدن لباس‌های پسرانه دوری می‌کردند.
 
 امروزه نه‌تنها دختران لباس پسران را به تن می‌کنند و شناسایی دختر از پسر مقدور نیست، بلکه اخیرا در فضای مجازی شاهد بروز پدیده‌ای نوظهور هستیم و برخی از پسران با پوشیدن لباس زنانه و فقط و فقط برای افزایش فالوور و بهره‌برداری‌های اقتصادی هویت جنسی خود را به فراموشی سپرده‌اند.
 
شاید پسرانی که با این کار اقدام به جذب فالوور می‌کنند نمی‌دانند با این کار مردانگیشان را نابود می‌کنند و این روال در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی است.
 
کاربران اینستاگرام برای جذب فالوور دست به هر کاری می‌زنند
 
حسین مرادنژاد یکی از گردانندگان پیج‌های بزرگ اینستاگرامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: متاسفانه این روزها شاهدیم که بسیاری از کاربران اینستاگرامی برای جذب فالوور به هر کاری دست می‌زنند.
 
وی با بیان اینکه برخی از آقایان در اینستاگرام رفتارهای غیرمتعارفی از خود بروز می‌دهند افزود: این موضوع درحال همه‌گیری است و تعداد زیادی از آقایان به دنبال تهیه کلیپ‌هایی با پوشش زنانه و حرکات نامناسب در این فضا هستند که تنها هدفشان جذب فالوور می‌باشد.
 
مرادنژاد ادامه داد: پیج من یک پیج بومی با رویکرد تولید اخبار و محتوای محلی است و از آنجایی که دنبال‌کننده بالایی دارد درخواست تبلیغات بسیاری نیز دارم اما قبول نمی‌کنم، مبالغ پیشنهادی برای این تبلیغات بسیار بالا و وسوسه‌کننده است و شاید این یکی از عللی است که برخی از افراد برای کسب درآمد دست به هر کاری می‌زنند.
 
وی ادامه داد: لازم است نظارت‌ها بر این فضا افزایش یابد و با ناهنجاری‌ها برخورد صورت گیرد زیرا نسل جوان بیش از آنکه در فضای مجازی حضور داشته باشند در فضای مجازی هستند و این نشان‌دهنده این است که حضور مسئولان امر در این فضا هم برای نظارت و هم برای فرهنگسازی و آموزش بسیار ضروری و لازم است.
 
هیچ بچه‌ای دوست ندارد فیلم پدرش با لباس زنانه در دست افراد بچرخد و مورد تمسخر قرار گیرد
 
مریم یکی دیگر از کاربران اینستاگرام در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اخیرا  شاهد بروز برخی رفتارهای نامتعارف و پوشش‌های نامناسب از زنان و مردان در شبکه‌های اجتماعی هستیم.
 
وی با بیان اینکه هر کدام از این زنان و مردان خود مادران و پدرانی در خانواده هستند و یا در آینده قرار است که بشوند خاطرنشان کرد: همین رفتارهای نامناسب  در فضای مجازی در آینده مشکلاتی را برای افراد بوجود خواهد آورد.
 
این کاربر اینستاگرام ادامه داد: مسلماً هیچ بچه‌ای دوست ندارد فیلم پدرش با چادر یا روسری یا هر لباس زنانه دیگری در دست افراد بچرخد و مورد تمسخر قرار گیرد و افرادی که امروز و بدون توجه به آینده دست به چنین اقدامی می‌زنند باید این را هم بدانند که کار امروزشان نتیجه‌ای خواهد داشت که بعدها گریبان‌گیرش خواهد شد.
 
وی گفت: خود افراد بهتر می‌توانند به خودشان کمک کنند، حتما که نباید نظارت باشد، هر فردی کمی فکر کند می‌تواند کار درست را از غلط تشخیص دهد، نباید فقط نوک دماغمان را ببینیم رفتار انعکاس رفتار امروز ما در آینده است و عواقب جبران‌ناپذیری را می‌تواند به‌همراه داشته باشد.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ وقتی مردی پوشش زنانه را انتخاب می‌‎کند، صرفا برای کسب درآمد بیشتر، اقدام به هنجارشکنی کرده و ممکن است شخصیتش را نیز در درازمدت تحت‌الشعاع قرار داده و ظرافت‌ها زنانه در خلق و خوی وی نیز ایجاد شود، این یعنی تیشه‌ای که به ریشه خانواده‌ها زده می‌شود، زیرا مردی که برای ساعاتی از زندگیش را در پوشش زنانه و درحال تقلید خلق و خوی زنانه است برایش سخت است حامی و پشتوانه زن بودن و از آنجایی که زنان به دنبال نیمه گمشده خود با ویژگی‌های مردانه هستند شاید مردی با منش زنانه را نتوانند تحمل کنند و همین امر باعث سست شدن پایه‌های آن زندگی می‌شود.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۴۲:۲۴

8 Jun 2020