۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۴۴۷۳۰
نماینده مردم لردگان در مجلس:

جبران کسری بودجه با جلوگیری از فرار مالیاتی

نماینده مردم لردگان در مجلس ، اصلاح سیاست‌های مالیاتی را یکی از راه‌های جبران کسری بودجه دانست و گفت: درصورت جلوگیری از فرار مالیاتی علاوه‌بر کسب درآمد برای کشور، می‌توان فشار را از دوش اقشار کم درآمد جامعه، تولیدکنندگان و کارآفرینان برداشت.
جبران کسری بودجه با جلوگیری از فرار مالیاتی
به گزارش جهانبین نیوز ، حسین بامیری نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی   به احتمال کسری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی بودجه در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: اصلاح سیاست‌های مالیاتی یکی از راه‌های برون‌رفت از این مشکل است، درواقع جلوگیری از فرارهای مالیاتی با ایجاد بانک اطلاعاتی از افراد جامعه توسط وزارت اقتصاد و دارایی اصلی‌ترین مسیر برای جبران کسری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی بودجه در سال است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از کشورها -که منابعی همچون نفت و گاز ندارند- درآمد اصلی خود را از طریق مالیات کسب می‌کنند، افزود: درصورت جلوگیری از فرار مالیاتی علاوه بر کسب درآمد برای کشور، می‌توان فشار را از دوش اقشار کم درآمد جامعه، تولیدکنندگان و کارآفرینان برداشته و موجب رونق تولید و اشتغال برای کشور شد.

وی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی از طریق نظارت و خوداظهاری ایجاد خواهد شد، ادامه داد: تقویت بعد نظارتی اصلی‌ترین مسیر برای ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و در ادامه جلوگیری از فرار مالیاتی است.  

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس برای هر گونه کمک برای شفاف و روشن شدن مسیر به منظور جلوگیری از فرار مالیاتی و نحوه هزینه‌کرد آن اعلام آمادگی کرده است، در این راستا مجلس می‌تواند ابتدا قوانین مستحکم‌تری وضع کرده و در ادامه بعد نظارتی خود را در رابطه با نحوه هزینه‌کرد مالیات‌ها تقویت کند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۲۴:۰۴

7 Jun 2020