۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۴۴۷۲۷
نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی ؛

شبکه های بازرگانی در چهارمحال و بختیاری باید تقویت شود

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت بازرگانی را در استان چهارمحال و بختیاری باید ارتقاء و زنجیره ارزش را در این استان باید شکل داد.
شبکه های بازرگانی در چهارمحال و بختیاری باید تقویت شود
احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:  تولید ملی مسئله ای است که سال ها مقام معظم رهبری دغدغه آن را دارند و ما باید در همین راستا از تولیدات داخلی حمایت های لازم را انجام دهیم .

وی با اشاره به اینکه متاسفانه امروز وضعیت شهرک های صنعتی مناسب نیست تصریح کرد: بسیاری از کارگاه ها در شهرک های صنعتی  تعطیل یا روبه تعطیلی یا با حداقل ظرفیت کار می کنند.

راستینه ادامه داد: ما باید پنجره موافقی به صورت ویژه برای رفع موانع تولید باز کنیم و در این مسئله به صورت جدی وارد شویم.

وی با اذعان بر اینکه در استان چهارمحال و بختیاری سال گذشته پنجره موافقی برای رفع موانع تولید باز شد گفت: این مسئله باید تقویت شود و با توجه به اینکه امسال سال جهش تولید است باید به صورت ویژه ان را دنبال کرد .

راستینه با اذعان بر اینکه این استان مدیرتی بازریابی خوبی ندارد گفت: مدیریت بازرگانی در استان ما باید به خوبی تقویت شود و از شرکت های بزرگ بازریابی دعوت شود که به استان ما آمده و از مهارت و ایده های آن ها برای فروش محصولات استفاده کرد.

وی یکی از مشکلات اقتصادی در بحث تولید را نداشتن ارزش افزوده دانست و گفت: باید ارزش افزوده شکل گیرد تا محصول به فروش برسد و در همین راستا باید شبکه های بازرگانی را در استان تقویت کرد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۵۲:۳۶

7 Jun 2020