۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
کد مطلب : ۴۴۷۲۶
استاندار چهارمحال و بختیاری:

اتحاد میان مردم و مسئولان، شاه کلید تمام موفقیت ها

استاندار چهارمحال ‌بختیاری گفت: تسریع در رسیدن به آرامش، رفاه اجتماعی، و موفقیت ها نیازمند همدلی و وحدت میان مردم و‌مسئولان است.
اتحاد میان مردم و مسئولان، شاه کلید تمام موفقیت ها
به گزارش جهانبین نیوز، استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای اداری استان با تاکید بر ارتباط هر چه بیشتر مسئولان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: رفع مشکلات مردم و‌همچنین توسعه استان در عرصه های مختلف نیازمند هماهنگی و همدلی مدیران با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

وی در ادامه بیان‌کرد: اتحاد میان مردم و مسئولان سریعترین راه رسیدن به رفاه،آرامش، موفقیت و رضایتمندی مطلوب و‌موردنظر است.

عباسی جذب سرمایه‌گذاران متقاضی سرمایه‌گذاری در تمام بخش‌های استان را از جمله  برنامه‌های اولویت‌دار مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان عنوان کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم پیگیری دریافت اعتبارات ملی در راستای تسریع در روند اجرا و‌بهره‌برداری از پروژه های استانی، تصریح‌کرد: با تمدید زمان جذب اعتبارات عمرانی، لازم‌است مسئولان در تلاش جذب به موقع اعتبارات اقدام کنند و در صورت هر گونه سهل انکاری اعتبار مورد نظر به دستگاه های اجرایی دیگر اختصاص داده می شود.

عباسی یادآور شد: مسئولان دستگاه های اجرایی استان یک‌روز در هفته را به سفرهای شهرستانی و رسیدگی مشکلات  به هماهنگی های لازم با فرمانداران اختصاص بدهند و مدیران نیز در  روزهای دوشنبه حق برگزاری جلسه در دستگاه اجرایی خود را ندارند.

و‌ی همچنین از ضرورت انجام رعایت  دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به‌منظور جلوگیری از شیوع  ویروس کرونا در دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۲۲:۳۸:۴۰

6 Jun 2020