۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
کد مطلب : ۴۴۷۱۴

مدرسه شش کلاسه برکت در شهر نقنه به بهره‌برداری رسید

مصطفی خروطی رئیس ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری، گفت: مدرسه ۶ کلاسه شهر نقنه با اعتبار افزون‌ بر 3 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
مدرسه شش کلاسه برکت در شهر نقنه به بهره‌برداری رسید
رئیس ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: عملیات احداث این واحد آموزشی از سال 96 در زمینی به مساحت دو هزار و 500 مترمربع آغاز شد و در سال جهش تولید به بهره‌برداری رسید.

مصطفی خروطی بیان کرد: برای احداث و تکمیل این مدرسه 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد برکت و سازمان توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس کشور هزینه شده است.

وی افزود: این آموزشگاه دارای سالن چندمنظوره، کارگاه، آزمایشگاه، فضای آموزشی و اداری، سرویس بهداشتی و... بوده که همراه با برخی تجهیزات تحویل آموزش و پرورش شد.

رئیس ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره) همچنین از مشارکت این ستاد در احداث 43 مدرسه در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: تاکنون 34 مدرسه به استعداد 210 کلاس درس تحویل شده است.

خروطی اضافه کرد: تا پایان امسال و با بهره‌برداری از سه واحد آموزشی دیگر، میزان سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در چهارمحال و بختیاری در بخش‌های گوناگون به 375 میلیارد تومان خواهد رسید.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۲۳:۲۷:۵۸

3 Jun 2020