۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۴۴۷۱۱
تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی؛

قیام خونین 15 خرداد سرآغاز شکوفایی نهضت و انقلاب اسلامی

تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی گفت: 15 خرداد نقطه ی آغازی ‌ بود برای جهانی شدن و‌اشکار شدن فرهنگ مهدوی و توانست جوامعی که قرن های بسیار در ظلم‌و‌تاریکی‌زندگی‌ میکردند را به سمت روشنایی هدایت کند.
قیام خونین 15 خرداد سرآغاز شکوفایی نهضت و انقلاب اسلامی

احمد رضا بسیج تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی در گفت و‌گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز گفت: تحولات سیاسی جوامع بشری را می‌توان هم از لحاظ درون زمانی و هم از منظر فرا زمانی مورد بررسی قرار داد.

وی‌افزود: با نگاهی فرازمانی به انقلاب اسلامی به خصوص رویداد ۱۴ و ۱۵ خردادماه به این‌مسئله پی می بریم که برای محیا شدن و ایجاد بستری های لازم  زمینه های ظهور منجی‌عالم که جز وعده ها و‌سنت های قطعی پروردگار است تنها یک شرط لازم است و آن مقبولیت‌مردمی است.

بسیج ادامه داد: این بدان معناست که جامعه به سمت و سویی برود که پذیرای چنین تحول بزرگی در جهان باشد و  برای وقوع چنین تحولی باید زمینه های لازم توسط جوامع بشری پدید آید.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی و به خصوص این‌رویداد بسیار مهم یک رویدادی است که  زمینه ‌بسترسازی در راستای مقبولیت در جوامع بشری را فراهم می کند.

بسج افزود: از سویی ظلم ‌و جوری که در‌جهان‌افزون می شود و از یک‌جهت جوامعی هستند که در عدالت و آرامش  توام با  تمدن زندگی می کنند  لذا افرادی که در‌جریان‌ظلم‌قرار‌گرفتند پذیرای یک زندگی جهانی عادلانه می شوند.

وی‌با اشاره به اینکه فرهنگ مهدوی مواردی  با فرهنگ جاهلی و دجالی حرکت می کند، افزود:  از اینارو از سوی حضرت امام فرهنگی پدید آمد و هر قدر این فرهنگ قوی تر شده دشمنی دشمنان نیز بیشتر می‌شود و در‌حال حاضر این تحرکات دشمنان دانا ‌و دوستان نادان در میدان دشمن دلیل واضحی بر جهانی شدن فرهنگ مهدوی است.

بسیج خاطرنشان کرد: در این میان جایگاه حضرت امام به‌ عنوان پدید اورنده و موسس  این نظام  و مقام معظم رهبری به عنوان ادامه دهنده نظام بسیار تاثیرگذار ، حیاتی و اساسی است.

وی عنوان کرد: 15 خرداد نقطه ی آغازی ‌ بود برای جهانی شدن و‌اشکار شدن فرهنگ مهدوی و توانست جوامعی که  قرن های بسیار در ظلم‌و‌تاریکی‌زندگی‌ میکردند را به سمت روشنایی هدایت کند.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۲۱:۲۱

3 Jun 2020