۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۴۷۰۲
تحليلگر مسائل سياسي؛

امام خميني(ره) خورشيدي بود که جهان اسلام را به نور اتقلاب بيدار کرد

تحليلگر مسائل سياسي گفت:حضرت امام خميني(ره) خورشيدي به که جهان اسلام را به نور اتقلاب بيدار کرد و با تفکر اسلام ناب محمدي ايران را از چنگال طاغوتيان نجات دادند.
امام خميني(ره) خورشيدي بود که جهان اسلام را به نور اتقلاب بيدار کرد
سيد اصغر حسيني تحلیلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با تسليت سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني (ره)، اظهار داشت: حضرت امام خميني(ره) خورشيدي به که جهان اسلام را به نور اتقلاب بيدار کرد  و با تفکر اسلام ناب محمدي ايران را از چنگال طاغوتيان نجات دادند.

حسيني افزود: امام راحل تمام هستي و آبروي خود را فداي نجات اسلام کردند و با ايستادگي در برابر تمام قدرت هاي شيطاني که قصد ظلم، غارت و چپاول ملت هاي مظلوم را داشتند، احياگر اسلام ناب محمدي بودند. 

وي اظهار کرد: امام خميني (ره) در اخلاق اجتماعي و سياسي بي نظير بودند و با توکل بر خدا در مقابل سختي ها و رنج تبعيد ايستادگي کردند. 

اين تحليلگر مسائل سياسي اضافه کرد که امروز شاهد برافراشته شدن پرچم نظام ديني و قرآني در جهان هستيم زيرا جمهوري اسلامي ايران اکنون پايگاه دفاع از مظلومان جهان است. 

حسيني بيان کرد: امروز امام خامنه اي راه امام راحل را با قدرت و تفکر الهي خود در جهت دفاع از مظلومان و ايستادگي در برابر سران استکبار ادامه مي دهند. 

وي ‌بر لزوم هوشياري همه اقشار جامعه نسبت به توطئه‌ها و فتنه‌هاي استکبار جهاني تأکيد کرد و يادآور شد: دشمنان ما، امروز به دنبال القاي نااميدي و پخش شبهات و شايعات بي‌اساس از طريق شبکه هاي مجازي هستند که بايد نسبت به اين حيله‌ها و فتنه‌گري‌ها هوشيار بود.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۲۱:۱۴

2 Jun 2020