۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۴۶۹۵
رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل خبرداد؛

اجرای 10 پروژه آبخيزداري براي جلوگيري از فرسايش خاک در اردل

رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل از اجراي 10 پروژه آبخيزداري براي جلوگيري از فرسايش خاک در سطح شهرستان اردل خبر داد.
اجرای 10 پروژه آبخيزداري براي جلوگيري از فرسايش خاک در اردل
سليمان بهمني رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار حهانبين نيوز با بيان اين خبر  اظهار داشت: حفظ محيط زيست يک امر خطير است چرا که آسيب‌هايي که در بحث زيست محيطي وجود دارد و آن را تهديد مي‌کند بسيار زياد است.

بهمني از اجراي 10 پروژه آبخيزداري براي جلوگيري از فرسايش خاک در سطح شهرستان اردل خبر داد و افزود:اعتباري که براي اين پروژه ها در نظر گرفته شده 3 ميليارد و و پانصد ميليون تومان مي باشد که هم اکنون پروژه ساحل سازي کاوند در حال اجرا مي باشد.

وي بابيان اينکه اجراي پروژه‌هاي آبخيزداري در جلوگيري از فرسايش خاک، وقوع سيلاب، کاهش منابع آب زيرزميني و هدر رفت سرمايه‌هاي ملي مؤثر است، ابراز داشت: اجراي هر پروژه آبخيزداري در  شهرستان منجر به افزايش سطح آب‌هاي زيرزميني و پيشگيري از فرسايش خاک و اراضي مستعد کشاورزي خواهد شد.

بهمني اظهار داشت: آبخيزداري مهم‌ترين راهکار براي مقابله با خشک‌سالي است وفراهم کردن زمينه رونق توليد، توسعه اقتصادي و اجتماعي، کنترل روان آب‌ها و تقويت سطح آب سفره‌هاي زيرزميني از مزيت‌هاي اجراي طرح‌هاي آبخيزداري محسوب مي‌شود.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۳۸:۳۴

1 Jun 2020