۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۴۴۶۹۲

استاندار: روند بازرسی‌ها بر اصناف در چهارمحال و بختیاری باید تقویت شود

شهرکرد_ ایرنا_ استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه افکار عمومی از روند بازرسی‌ها بر اصناف در این استان گله‌مند هستند، تاکید کرد: روند بازرسی بر بازار و اصناف در استان باید تقویت و گسترده‌تر شود.
استاندار: روند بازرسی‌ها بر اصناف در چهارمحال و بختیاری باید تقویت شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از ایرنا اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در کمیسیون تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اطلاع‌رسانی از بازرسی اصناف، اعتمادسازی عمومی و برخورد جدی با تخلفات اصناف در دستورکار مسوولان قرار گیرد. 

وی افزود: براساس آمارهای مسوولان چهارمحال و بختیاری روزانه دو هزار بازرسی در استان انجام می‌شود، اما نتیجه آن برای مردم ملموس نیست.

عباسی تصریح کرد: البته اصناف منصف نیز باید تشویق و به مردم و مشتریان معرفی شوند.

وی همچنین یادآور شد: برخورد با شرکت‌های هرمی غیرمجاز و معرفی آن‌ها به مردم برای پرهیز از فعالیت در این شرکت‌ها ضروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: راه‌اندازی بازارچه‌های فروش محصولات کشاورزی در شهرهای استان و عرضه مستقیم تولیدات با هدف کنترل قیمت‌ها و ایجاد رقابت بین اصناف مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: راه‌اندازی این بازارچه‌ها باعث حمایت از تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در سال جهش تولید می‌شود.

وی، از روند کُند شهرداری شهرکرد در ایجاد این بازارچه‌ها انتقاد و تاکید کرد: مسوولان شهرداری علت این کوتاهی را به صورت مکتوب توضیح و ارایه دهند.

به گزارش ایرنا، در دو ماهه ابتدایی سال‌جاری ۹ هزار و ۷۷۶ بازرسی از اصناف چهارمحال و بختیاری انجام شده است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۴۹:۲۰

1 Jun 2020