۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۴۴۶۹۰
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری؛

پرداخت ۶.۵ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض در شهرستان سامان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح مسکن محرومین ۶.۵ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض پرداخت می‌شود .
پرداخت ۶.۵ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز؛ سهراب رییسی  مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در جلسه روند بررسی احداث مسکن محرومین در شهرستان سامان اظهارداشت: از مجموع ۲۴۴۰ واحد مسکن محرومین سهمیه شهرستان سامان ۱۰۰ واحد است‌.

وی با بیان اینکه در این طرح ۴۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود، افزود:  در شهرستان سامان ۴ میلیارد تومان تسهیلات و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود که مجموعا ۶.۵ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این طرح کمک بسزایی می‌کند تا افراد فاقد مسکن مشکلات و معضلاتشان در حوزه مسکن رفع شود بنابراین می‌طلبد دهیاران و شوراها‌ تلاش کنند تا این طرح به نتیجه برسد‌.

رئیسی  با اشاره‌ به ساخت مسکن ارزان قیمت با پرداخت تسهیلات کم‌بهره ادامه داد: در حوزه ساخت مسکن این نهاد آمادگی دارد تا با پرداخت تسهیلات ارزان‌ قیمت‌ افراد فاقد مسکن را صاحب خانه کند اما باید دستگاه‌های متولی امر از جمله راه و شهرسازی نیز عنایت ویژه به این موضوع با واگذاری زمین داشته باشند‌.

وی گفت: در راستای احیاء‌ بافت‌های فرسوده نیز آمادگی داریم تا ورود‌ پیدا کنیم و همکاری لازم را با دستگاه‌ای متولی امر داشته باشیم.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۵۷:۴۸

1 Jun 2020