۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۴۴۶۸۶

هواداران منتخب گچساران در فضای مجازی با اسلحه، نمایندگان منتقد را تهدید کردند!

حفیظ الله فاضلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال های گذشته اعتراضات کارگران از 15 تا 50 درصد کاهش پیدا کرده و منجر به سازش بین کارگر و کار فرما شد.
هواداران منتخب گچساران در فضای مجازی با اسلحه، نمایندگان منتقد را تهدید کردند!

به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از اینکه برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نگارش نامه ای خطاب به «حجت الاسلام موسوی لارگانی»، به اعتبارنامه «غلامرضا تاجگردون»، نماینده مردم گچساران به دلیل رانت خواری، کسب منافع اقتصادی و اعمال نفوذ شبکه ای در دستگاه های دولتی اعتراض کردند، برخی دیگر از نمایندگان با انتشار نامه های مشابهی از این موضوع حمایت کردند.
در ادامه لاریگانی، رئیس شعبه ۱۲ بررسی کننده اعتبار نامه منتخبان مجلس، از مکاتبه با شورای نگهبان برای اعتبار نامه تاجگردون منتخب گچساران خبر داد.
 
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: « 18 اعتبار نامه به شعبه ۱۲ ارجاع شده، ۱۷ اعتبار به اتفاق آرا تصویب شد اما اعتبار نامه آقای تاجگردون به دلیل اعتراضی که ۹ نفر از منتخبین داشتند، در دست بررسی است.»
 
 
وی افزود: «توجه به ۲۹ و ۳۰ آئین نامه داخلی مجلس، ما نامه  ای را به همراه مستنداتی که معترضین به این اعتبار نامه، به شعبه تحویل دادند را به شورای نگهبان دادیم که آیا این مواردی که معترضین اعلام کردند، در زمان بررسی صلاحیت آقای تاجگردون در ایام انتخابات بررسی شده است یا نه.»
 
این موضوع اما حواشی قابل تاملی هم داشته است. شنیده شده است برخی از طرفداران منتخب گچساران با حمله به نمایندگانی که خواستار رد اعتبارنامه تاجگردون شده بودند سعی کردند با فضای ارعاب و وحشت این نمایندگان را از خواسته‌شان منصرف کنند.
 
 
در همین رابطه، هواداران تاجگردون در فضای مجازی با انتشار عکس نوشته هایی با طرح اسلحه نمایندگان منتقد را تهدید کردند. در اقدامی عجیب و هماهنگ برخی حساب های اینستاگرامی با انتشار عکس اسلحه و جملات تهدیدآمیز، نسبت به عدم تایید اعتبارنامه منتخب مردم گچساران هشدار دادند.
 
 
ایجاد مزاحمت تلفنی و تهدید خانواده برخی ازنمایندگان معترض، تهدید به درگیری مسلحانه و جلوگیری از خروج نفت هم اقدامات دیگری بود که «مالک شریعتی» از نمایندگان معترض در صفحه توئیترش از آن خبر  داده است. 
 
 
در ایام تبلیغات انتخابات نیز استفاده اطرافیان تاجگردون از اسلحه حاشیه ساز شده بود.
 
بخشی از کلیپی که توسط هواداران تاجگردون منتشر شده است
 
همچنین کلیپ قابل تاملی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از سوی هواداران تاجگردون منتشر شده است که پیامی تهدید آمیز دارد و در آن به مضمون گفته می شود که اگر « تو (تاجگردون) را بسوزانند، یعنی ما را سوزانده اند و اما بدانید که تاجگردون انتهای صبر ماست.»
 
به هر جهت به نظر می رسد که بایستی این موارد نیز در کنار موضوع اعتبارنامه آقای نماینده مورد بررسی قرار بگیرد. آنچه امروز خصوصا در حوزه مجلس به آن احتیاج دارد امنیت و آرامش برای رسیدگی به مشکلات مردم بدون هیچ مانعی است. 
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۳۵:۴۲

31 May 2020