۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۴۴۶۸۵
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری؛

کاهش 50 درصدی اعتراضات کارگران در چهارمحال و بختیاری

حفیظ الله فاضلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال های گذشته اعتراضات کارگران از 15 تا 50 درصد کاهش پیدا کرده و منجر به سازش بین کارگر و کار فرما شد.
کاهش 50 درصدی اعتراضات کارگران در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ حفیظ الله فاضلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از زمان مدیریتم تا به امروز بیشترین تمرکز خود را در بحث آسیب شناسی و بعد از آن آموزش کارکنان گذاشته ایم.

وی تصریح کرد: تمامی پرونده ها ی تشکیل شده در این اداره کل  از سال 93 تا 97 مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

فاضلی با اشاره به اینکه همه تلاش ما بر این بود که مشکلی بین کارفرما و کارگر وجود نداشته باشد بیان داشت: اگر مشکلی بین کارگر و کارفرما بود سعی کردیم این مشکلات با سازش حل شود.

وی با اذعان بر اینکه در دوسال اخیر 15 تا 50 درصد کاهش اعتراضات کارگران و کارفرمایان را داشته ایم گفت: یک سری خواسته هایی کارگران داشتند که خارج از قانون بود.

فاضلی بیان داشت: در دو سال اخیر مشکلاتی بر بنگاه های اقتصادی در استان و کشور به وجود آمده بود که در این استان به مراتب کمتراین اتفاق افتاد  به گونه ای که هیچ بنگاهی به تعطیلبی کشانده نشد.

وی با بیان اینکه اشتغال های پنهان را پیگیری کردیم خاطر نشان کرد: 600 نفر را در استان شناسایی کردیم که در دو جا کار می کردند و همین باعث شد که 94 میلیارد و بیش از 121 هزار ساعت کار در روز  برای دولت صرفه جویی شود.

فاضلی با اذعان بر اینکه ما از تشکل های کارگری حمایت کردیم گفت: 60 درصد افزایش تشکلات را در این استان  داشته ایم.

وی با بیان اینکه 64 درصد اعتراضات به این اداره کل کاهش پیدا کرده است گفت: بازرسان کار را آموزش داده ایم که مشکلات را رصد کرده و به ما اطلاع دهند که خوشبختانه در چند مدت اخیر شاهد  کاهش اعتراضات بوده ایم.

فاضلی با تاکید بر اینکه کارهای زیر بنایی خوبی در این استان انجام شده است گفت: تا کنون دو هزار تعاونی غیر فعال در این استان بود که علت این تعطیلی ها فرهنگ غلط تشکیل تعاونی بود و به همین خاطر موفق به تحقق 25 درصدی از سهم اقتصاد نشدیم.

انتهای پیام/1020ج
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۲۷:۲۵

31 May 2020