۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۴۴۶۷۷
رئیس جهاد کشاورزی بروجن خبر داد:

آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های شهرستان بروجن + تصاویر

سیدحمدالله حسینی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بروجن گفت: برداشت گل محمدی در سطح 80 هکتار از اراضی زیر کشت این محصول در بروجن آغاز شد.
آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های شهرستان بروجن + تصاویر
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: سطح زیر کشت گل محمدی در این شهرستان 440 هکتار بوده که 400 هکتار آبی و مابقی به صورت دیم اجرا شده است.
 
سیدحمدالله حسینی با بیان اینکه 80 هکتار از گلستان‌های بروجن به باردهی رسیده، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت 200 تُن گل محمدی از سطح زیر کشت این محصول برداشت شود.



وی با توجه به نیاز آبی پایین این محصول و استقبال خوب کشاورزان از کشت گل محمدی، بیان کرد: در ازاء کشت هر هکتار گل محمدی 300 میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت 6 ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود.
 
مشارکت 4 گروه جهادی در برداشت محصول کشاورزان
 
فرمانده سپاه ناحیه بروجن نیز در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، از مشارکت 4 گروه جهادی در برداشت گل محمدی از مزارع این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ اسماعیل عظیمی با بیان اینکه هرجایی نیاز به کمک و ارائه خدمات باشد بسیج در کنار مردم حاضر است، گفت: 40 بسیجی خواهر و برادر در قالب گروه‌های جهادی تا پایان فصل برداشت به کشاورزان کمک خواهند کرد.



وی تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید، کمک به معیشت کشاورزان و افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی را عمده هدف اجرای این طرح در شهرستان بروجن عنوان کرد.
 
به گزارش جهانبین نیوز، برداشت گل محمدی از اوایل خردادماه در شهرستان بروجن آغاز شده و تا اواخر ماه جاری ادامه دارد.
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۰۹:۵۵

30 May 2020