۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۴۴۶۷۳

رکورد دوباره کرونا در شهرستان بروجن/ شمار افراد مبتلا به 44 نفر رسید

مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن، گفت: طی چهار روز گذشته و با شناسایی 7 مورد مثبت قطعی، شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان به 44 نفر رسید.
رکورد دوباره کرونا در شهرستان بروجن/ شمار افراد مبتلا به 44 نفر رسید
فرماندار شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری تاکنون از 573 فرد مشکوک در بیمارستان ولی‌عصر (عج) و مراکز خدمات جامع سلامت نمونه‌گیری شده است.
 
مسعود ملکی با اشاره به اینکه تاکنون نتیجه تست 514 نفر منفی بوده، بیان کرد: طی چهار روز گذشته و با شناسایی 7 مورد مثبت قطعی در مراکز خدمات سرپایی، شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان بروجن به 44 نفر افزایش پیدا کرده است.
 
وی تعداد افراد بستری در بخش کرونای بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) را 8 نفر اعلام کرد و افزود: آمار فوتی‌ها بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بروجن کماکان 6 نفر است.
 
رئیس قرارگاه زیستی بروجن با بیان اینکه ایجاد کانون‌های جمعیتی با برگزاری مراسمات عزا، عقد و عروسی و... عامل انتشار ویروس کرونا در بسیاری از موارد عنوان شده، تأکید کرد: "وضعیت در شهرستان بروجن سفید نیست" و همچنان نیازمند همراهی و مشارکت مردم در نابودی این بیماری ویروسی هستیم.
 
ملکی گفت: در خانه ماندن، دوری از تجمعات و رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی سبب شده تا این ویروس هرچه زودتر سیر نزولی پیدا کند.
 
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۰۸:۲۳

28 May 2020