کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری خبر داد

آماده سازی بیش از 1000 بسته بهداشتی برای توزیع بین مخاطبین طرح پازک

8 خرداد 1399 ساعت 10:59

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و 570 بسته اقلام بهداشتی جهت توزیع بین خانواده‌های مخاطب در طرح پازک آماده و جهت توزیع تحویل تیم های اجتماع محور شد.


معصومه محمدی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان بهزیستی نحوه حمایت از خانواده‌های جامعه هدف بوه است.

وی با اشاره به اینکه زنان و کودکان در خانواده‌های دارای معتاد بیشتر در معرض آسیب هستند، خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش کردیم که برای این گروه از جامعه بسته‌های بهداشتی تهیه و در اختیار آنان قرار دهیم.

محمدی گفت: این بسته‌های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی‌کننده دست، ماسک، دستکش و کتاب می‌باشد، که توسط تیم‌های اجتماع محور در بین زنان دارای فرد معتاد در خانواده توزیع و همزمان آموزش‌های لازم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به آن‌ها داده می‌شود.


سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزود: طرح پازک از سال گذشته در ۵۰ محله و منطقه پرخطر و آسیب‌خیز شناسایی شده استان توسط تیم‌های اجتماع محور اجرایی شده است.

وی تاکید کرد: در این طرح تیم‌های اجتماع محور در هر محله  به سراغ ۳۰ خانواده‌ دارای افراد معتاد و یا در معرض اعتیاد می‌روند و در ۱۰ گام فرزندان و زنان در معرض آسیب و اعتیاد را با  راهکارهای پیشگیری از مصرف آشنا می‌سازند.

محمدی افزود: کودکان در این طرح به صورت غیرمستقیم آموزش‌های پیشگیری، ازجمله مهارت نه گفتن، مهارت حل مساله و کاهش استرس و زنان شیوه‌های ارتباط با همسر و مهارت‌های اساسی زندگی و کنترل خشم را آموزش می‌بینند.

 
اقلام بهداشتی

اقلام بهداشتی

اقلام بهداشتی

اقلام

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 44670

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44670/آماده-سازی-بیش-1000-بسته-بهداشتی-توزیع-بین-مخاطبین-طرح-پازک

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir